Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис | 
|---|---|---|
| 1. | Надзвичайні ситуації. Стихійні лиха | Дізнатися, які небезпеки можуть очікувати людину під час надзвичайних ситуацій (зокрема, стихійних лих). | 
| 2. | Землетруси. Як бути у безпеці? | Дізнатися, яка небезпека надходить від коливань земної поверхні та як себе поводити під час землетрусу. | 
| 3. | Повінь. Як подбати про свою безпеку? | Дізнатися, як потрібно поводитися під час повені. Ознайомитися з інформацією про небезпеки. | 
| 4. | Гроза. Як бути у безпеці? | Дізнатися, як потрібно поводитися під час грози. Ознайомитися з інформацією про небезпеки від грози. | 
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Стихійне лихо — це ... | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Продовжити речення. | 
| 2. | Вид стихійного лиха | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити вид стихійного лиха (класифікація за оболонками землі). | 
| 3. | Склади речення-пазл | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Склади речення із його частин. | 
| 4. | Гра «Істина чи хиба?» | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Визначити хибність та істинність тверджень щодо поведінки під час грози. | 
| 5. | Доповни речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Доповнити речення словами, яких не вистачає. | 
| 6. | Поведінка, що рятує здоров'я та життя | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Прочитай варіанти поведінки. Познач відповідними знаками ті, що є правильними і ті, які створюють небезпеку для життя і здоров'я. | 
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Назви понять | Інший | важке | 3Б. | Прочитай речення та вкажи поняття про яке у ньому йдеться. | 
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Створи власну супергеройську історію | Інший | важке | 5Б. | Придумати історію з активними персонажами, які знають правила поведінки під час землетрусу. | 
| 2. | Твій досвід | Інший | важке | 5Б. | Розкажи історію спостереження / переживання інтенсивного природного явища. | 
| 3. | Колаж | Інший | важке | 5Б. | Перевірити отримані знання про поведінку під час повені. | 
| 4. | Мапа думок | Інший | важке | 5Б. | Візуалізуй поняття «Безпека під час грози» за допомогою мапи думок. | 
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Стихійні лиха і дії під час них» | 00:20:00 | середнє | 14Б. | Набір тренувальних вправ з теми «Поводження під час обстрілів». | 
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Стихійні лиха і дії під час них» | 03:00:00 | середнє | 21Б. | Набір вправ з теми «Поводження під час обстрілів» для домашньої роботи. | 
| 2. | Діагностична робота з теми «Стихійні лиха і дії під час них» | 03:00:00 | середнє | 24Б. | Набір вправ з теми «Поводження під час обстрілів» для діагностичної роботи. |