Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Добробут у родині | Дізнатися, що таке добробут та чому важливо кожному та кожній у родини дбати про загальний родинний добробут. |
| 2. | Твій добробут | Дізнатися, чому важливо дбати про власний добробут. Поміркувати над факторами, які впливають та твій добробут. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Особистий, родинний та суспільний добробут | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Прочитати характеристику та обрати правильний варіант, який відповідає одному із типів добробуту. Розвивати вміння розпізнавати різні аспекти добробуту. |
| 2. | Яким може бути добробут? | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Визначити, що є одним із видів добробуту. Поміркувати, що складає загальний добробут людини. |
| 3. | Добробут — це ... | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Продовжити речення. |
| 4. | Що ти можеш зробити для досягнення добробуту | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | У цьому завданні потрібно уважно прочитати всі варіанти відповідей і вибрати лише ті, що вказують на варіанти поведінки, яка сприяє добробуту. |
| 5. | Правильно / неправильно | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | У цьому завданні ти перевіриш свої знання про правила досягнення добробуту у родині. Правильний вибір допоможе краще зрозуміти, як покращити добробут у твоїй родині. |
| 6. | Що впливає на добробут? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Прочитай варіанти тверджень про добробут та фактори, які його визначають. Познач відповідними знаками ті, що є правдивими і ті, які відображають хибну логіку. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Добробут дитини | Інший | важке | 2Б. | Визначити чи вказані у твердженні фактори визначають добробут дитини. |
| 2. | Фактори добробуту | Інший | важке | 3Б. | У цьому завданні ти пригадаєш які фактори добробуту занесені до індексу кращого життя. Щоб отримати правильне формулювання, допиши літери, яких не вистачає. |
| 3. | Назви понять | Інший | важке | 3Б. | Прочитай речення та вкажи поняття про яке у ньому йдеться. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Кодекс добробуту | Інший | важке | 5Б. | Створити перелік правил, дотримання яких сприятиме покращенню добробуту у твоїй родині. Обміркувати, що ти можеш зробити, щоб покращити родинний добробут. |
| 2. | Твій добробут (плакат) | Інший | важке | 5Б. | Візуалізувати відповідь на питання «Мій добробут». Поміркувати хто і що може тобі допомогти відчувати повноту та задоволення від життя. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Що таке добробут і як його досягати» | 00:20:00 | середнє | 9Б. | Набір тренувальних вправ з теми «Поводження під час обстрілів». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Що таке добробут і як його досягати» | 03:00:00 | середнє | 12Б. | Набір вправ з теми «Поводження під час обстрілів» для домашньої роботи. |
| 2. | Діагностична робота з теми «Що таке добробут і як його досягати» | 03:00:00 | середнє | 16Б. | Набір вправ з теми «Поводження під час обстрілів» для діагностичної роботи. |