Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Гроші. Види грошей | Дізнатися, які бувають гроші, як вони працюють. Поміркувати про власну поведінку з грошима. |
| 2. | Покупки | Дізнатися, чому важливо планувати свої покупки та на що звертати увагу при покупці товарів. Поміркувати над власним стилем споживання. |
| 3. | Ти — покупець | Дізнатися, хто такий покупець, які він / вона має права. Поміркувати, які небезпеки можуть нести покупки і де купувати якісні товари. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Правило розумної покупки | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | У цьому завданні потрібно уважно прочитати всі варіанти відповідей і вибрати лише той, що вказує на корисну рекомендацію при здійсненні покупок. |
| 2. | Гроші — це ... | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Продовжити речення. |
| 3. | Збери цінний факт | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Скласти речення із його частин та поміркувати над тим, чому важливо знати як працюють гроші. |
| 4. | Анаграма | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Розшифрувати анаграму. Поміркувати, чи усі слова були відомі тобі раніше. |
| 5. | Правильно / неправильно | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | У цьому завданні ти перевіриш свої знання про плату за послуги та товари у різні часи. Правильний вибір допоможе краще зрозуміти, чому деякі товари були особливо цінними у певних регіонах. |
| 6. | Інформація про товар | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити, що важливо знати про товар для власної безпеки перед його покупкою. Поміркувати, що відрізняє якісний товар від неякісного. |
| 7. | Що ти знаєш про електронні гроші? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Прочитати варіанти тверджень про електронні гроші. Позначити відповідними знаками ті, що є правдивими і ті, які відображають хибну логіку. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Які гроші? | Інший | середнє | 2Б. | Прочитати характеристику та обрати правильний варіант, який відповідає одному зі типів грошей. Розвивати вміння розпізнавати різні види грошей та способів розрахунку. |
| 2. | Назви понять | Інший | важке | 3Б. | Прочитай речення та вкажи поняття про яке у ньому йдеться. |
| 3. | Доповни речення | Інший | важке | 3Б. | Доповнити речення словами, яких не вистачає. Поміркувати, що ти знаєщ про знаки маркованння на товарах, які купуєш. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Аналіз товарів | Інший | важке | 5Б. | Вибери будь-які 3-5 купрених продукти / товари, які є в тебе вдома. Уважно розглянь усі паковання, етикетки та знаки на них. Проаналізуй інформацію та вкажи, що важливого ти дізнався / дізналася про цей товар. |
| 2. | Знаки марковання на упаковках товарів | Інший | важке | 5Б. | Перевірити отримані знання про безпечну покупку товарів та правильне їх використання. |
| 3. | Виробник товару | Інший | важке | 5Б. | Попрактикуватися визначати країну виробника товару за штрих-кодом товару. Поміркувати, чому ця інформація є важливою для покупців. |
| 4. | Мапа думок | Інший | важке | 5Б. | Візуалізуй поняття «гроші» за допомогою мапи думок. Поміркуй, що важливо знати про гроші і як ці знання допоможуть досягти успіху в житті. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Гроші. Покупки. Правила розумних покупок» | 00:20:00 | середнє | 14Б. | Набір тренувальних вправ з теми «Поводження під час обстрілів». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Гроші. Покупки. Правила розумних покупок» | 03:00:00 | середнє | 22Б. | Набір вправ з теми «Поводження під час обстрілів» для домашньої роботи. |
| 2. | Діагностична робота з теми «Гроші. Покупки. Правила розумних покупок» | 03:00:00 | середнє | 21Б. | Набір вправ з теми «Поводження під час обстрілів» для діагностичної роботи. |