Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Інфекційні хвороби та гігієна | Дізнатися, які хвороби відносяться до інфекційних. Розвивати вміння розрізняти різні види інфекційних хвороб, а також розуміти, як дотримання правил гігієни допомагає від них захиститися. |
2. | Поширення інфекційних хвороб | Дізнатися, як поширюються інфекційні хвороби. Розвивати вміння розрізнятирізні способи поширення інфекцій, та навички захисту та збереження власного здоров'я. |
3. | ВІЛ/СНІД | Дізнатися, що ВІЛ та СНІД, як вони передаються та як не передаються. Формувати розуміння цінності людського життя та етичного поводження із людьми, що хворіють на ВІЛ/СНІД. Формувати відповідальне ставлення до свого життя та здоров'я. |
4. | Карантин і вакцинація | Дізнатися, що таке карантин та вакинація. Розвивати ціннісне та відповідальне ставлення за своє здоров'я та людей, що поруч. Формувати критичне та аналітичне ставлення до свого здоров'я та вибору способів його захисту. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Що ти знаєш про карантин? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Продовжити речення. |
2. | Збери речення | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Зібрати речення з частин. |
3. | Визнач правду | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Визначити, що є правдою, а що — оманливою інформацією. |
4. | Доповни речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Доповнити речення словами, яких не вистачає. |
5. | Ознаки респіраторних захворювань | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Прочитай варіанти чинників. Вибери ті, які характеризують респіраторні захворювання. |
6. | Правила гігієни | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Прочитай варіанти правил гігієни. Вибери ті, на які не впливають на передачу інфекційних захворювань напряму. |
7. | Гра «Детектор брехні» | 3 вид - аналіз | середнє | 1,5Б. | Визначити хибність та істинність тверджень. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Як передається і не передається ВІЛ? | Інший | середнє | 2Б. | З'єднай варіанти. |
2. | Як зберегти здоров'я: вибери правильну пораду | Інший | важке | 3Б. | Розглянь ситуацію. Обери пораду, яка допоможе покращити самопочуття та зберегти здоров'я. |
3. | Дослідники правди | Інший | важке | 3Б. | Аналіз інформації. |
4. | Як можуть поширюватися інфекційні хвороби? | Інший | важке | 3Б. | За характеристикою поширення обрати назву. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Створи пазл | Інший | важке | 5Б. | Діти повинні розташуватиінформацію про ВЛ/СНІД у пазлах. Вони записують те, що знають і поєднують це із творчістю. Створену роботу потім можна використовувати для ілюстрації та вивчення матеріалу в класі чи перетворити на інтерактивну гру. |
2. | Розуміння понять | Інший | важке | 5Б. | Завдання перевіряє розуміння основних термінів теми. Учні повинні обґрунтувати свої відповіді, аналізуючи вивчений матеріал та пов'язуючи його із практичним життям. |
3. | Твоя квітка безпеки (здоров'я) | Інший | важке | 5Б. | Завдання передбачає поєднання творчої та раціональної роботи. Діти мають проаналізувати вивчений матеріал та адаптувати його під свій побут. Дана робота формує відчуття відповідальності за своє життя та здоров'я, а також допомагає зрозуміти відповідальність за вплив на життя та здоров'я інших |
4. | Створи власну гру | Інший | важке | 5Б. | Учні мають створити картки (довільної кількості), які можна було б використати дял настільної гри для двої і більше. Таке завдання розвиває творчіть, логіку, допомагає розвивати конструктивність мислення, вміння планувати тощо. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Інфекційні хвороби і щеплення» | 01:20:00 | середнє | 12,5Б. | Набір тренувальних вправ з теми «Цінність життя і здоров’я. Складники здоров’я». |
2. | Тренування з теми «Інфекційні хвороби і щеплення» | 01:20:00 | середнє | 17Б. | Набір тренувальних вправ з теми «Цінність життя і здоров’я. Складники здоров’я». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Інфекційні хвороби і щеплення» | 03:00:00 | середнє | 25,5Б. | Набір вправ з теми «Цінність життя і здоров’я. Складники здоров’я» для домашньої роботи. |
2. | Діагностична робота з теми «Інфекційні хвороби і щеплення» | 03:00:00 | середнє | 28,5Б. | Набір вправ з теми «Цінність життя і здоров’я. Складники здоров’я» для діагностичної роботи. |