Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Інфекційні хвороби та гігієна Дізнатися, які хвороби відносяться до інфекційних. Розвивати вміння розрізняти різні види інфекційних хвороб, а також розуміти, як дотримання правил гігієни допомагає від них захиститися.
2. Поширення інфекційних хвороб Дізнатися, як поширюються інфекційні хвороби. Розвивати вміння розрізнятирізні способи поширення інфекцій, та навички захисту та збереження власного здоров'я.
3. ВІЛ/СНІД Дізнатися, що ВІЛ та СНІД, як вони передаються та як не передаються. Формувати розуміння цінності людського життя та етичного поводження із людьми, що хворіють на ВІЛ/СНІД. Формувати відповідальне ставлення до свого життя та здоров'я.
4. Карантин і вакцинація Дізнатися, що таке карантин та вакинація. Розвивати ціннісне та відповідальне ставлення за своє здоров'я та людей, що поруч. Формувати критичне та аналітичне ставлення до свого здоров'я та вибору способів його захисту.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Що ти знаєш про карантин? 1 вид - рецептивний легке 1Б. Продовжити речення.
2. Збери речення 1 вид - рецептивний легке 4Б. Зібрати речення з частин.
3. Визнач правду 3 вид - аналіз середнє 2Б. Визначити, що є правдою, а що — оманливою інформацією.
4. Доповни речення 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Доповнити речення словами, яких не вистачає.
5. Ознаки респіраторних захворювань 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Прочитай варіанти чинників. Вибери ті, які характеризують респіраторні захворювання.
6. Правила гігієни 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Прочитай варіанти правил гігієни. Вибери ті, на які не впливають на передачу інфекційних захворювань напряму.
7. Гра «Детектор брехні» 3 вид - аналіз середнє 1,5Б. Визначити хибність та істинність тверджень.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Як передається і не передається ВІЛ? Інший середнє 2Б. З'єднай варіанти.
2. Як зберегти здоров'я: вибери правильну пораду Інший важке 3Б. Розглянь ситуацію. Обери пораду, яка допоможе покращити самопочуття та зберегти здоров'я.
3. Дослідники правди Інший важке 3Б. Аналіз інформації.
4. Як можуть поширюватися інфекційні хвороби? Інший важке 3Б. За характеристикою поширення обрати назву.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Створи пазл Інший важке 5Б. Діти повинні розташуватиінформацію про ВЛ/СНІД у пазлах. Вони записують те, що знають і поєднують це із творчістю. Створену роботу потім можна використовувати для ілюстрації та вивчення матеріалу в класі чи перетворити на інтерактивну гру.
2. Розуміння понять Інший важке 5Б. Завдання перевіряє розуміння основних термінів теми. Учні повинні обґрунтувати свої відповіді, аналізуючи вивчений матеріал та пов'язуючи його із практичним життям.
3. Твоя квітка безпеки (здоров'я) Інший важке 5Б. Завдання передбачає поєднання творчої та раціональної роботи. Діти мають проаналізувати вивчений матеріал та адаптувати його під свій побут. Дана робота формує відчуття відповідальності за своє життя та здоров'я, а також допомагає зрозуміти відповідальність за вплив на життя та здоров'я інших
4. Створи власну гру Інший важке 5Б. Учні мають створити картки (довільної кількості), які можна було б використати дял настільної гри для двої і більше. Таке завдання розвиває творчіть, логіку, допомагає розвивати конструктивність мислення, вміння планувати тощо.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Інфекційні хвороби і щеплення» 01:20:00 середнє 12,5Б. Набір тренувальних вправ з теми «Цінність життя і здоров’я. Складники здоров’я».
2. Тренування з теми «Інфекційні хвороби і щеплення» 01:20:00 середнє 17Б. Набір тренувальних вправ з теми «Цінність життя і здоров’я. Складники здоров’я».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Інфекційні хвороби і щеплення» 03:00:00 середнє 25,5Б. Набір вправ з теми «Цінність життя і здоров’я. Складники здоров’я» для домашньої роботи.
2. Діагностична робота з теми «Інфекційні хвороби і щеплення» 03:00:00 середнє 28,5Б. Набір вправ з теми «Цінність життя і здоров’я. Складники здоров’я» для діагностичної роботи.