Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис | 
|---|---|---|
| 1. | Яке освітнє середовище є безпечним? | Дізнатися, що таке безпечне освітнє середовище, які його ознаки та характеристики. | 
| 2. | Вимоги до безпечного освітнього простору | Дізнатися, які вимоги до безпечного освітнього простору і хто має забезпечувати їх дотримання. | 
| 3. | Що ти можеш зробити для комфортного освітнього простору? | Дізнатися, як ти можеш дбати про забезпечення та збереження безпечного освітнього простору. | 
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Ознака безпечного освітнього простору | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити, що характеризує безпечний освітній простір. | 
| 2. | Безпечний освітній простір ... | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Продовжити речення. | 
| 3. | Склади речення-пазл | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Склади речення із його частин і повтори інформацію про Конвенцію ООН про права дитини. | 
| 4. | Комфортне перебування та навчання в закладі освіти | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Розподіляти запропоновані фактори на дві групи — перебування та навчання в закладі освіти. Допомогти зрозуміти різницю між цими двома категоріями та їх важливість. | 
| 5. | Ознаки безпечного освітнього середовища | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити, які тези відображають ознаки безпечного освітнього простору. | 
| 6. | Що ти знаєш про безпечний освітній заклад? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Позначити знаком «плюс» правииві тези, а знаком «мінус» — неправдиві. | 
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Компонент → характеристика | Інший | середнє | 3Б. | З'єднай пари "компонент — характеристика". Поміркуй над тим, чи безпечний освітній простір у твоєму навчальному закладі. | 
| 2. | Твоє робоче місце | Інший | важке | 3Б. | У кожному наборі варіантів є лише один, що називає правдиву інформацію про робоче місце. Твоє завдання — знайти те, що є правильним і не підходить до решти в ряду. | 
| 3. | Так чи Ні? | Інший | важке | 3Б. | Визначити чи правдива теза про освітній простір. | 
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Три запитання | Інший | важке | 5Б. | Пригадати особливості безпечного закладу освіти. Поміркувати над його характеристиками. | 
| 2. | Школа як безпечний простір | Інший | важке | 5Б. | Описати у будь-якому стилі та будь-ким способом як ти уявляєш школу в якій дотримуються всіх вимог до безпечного освітнього простору. | 
| 3. | Норми і вимоги до облаштування навчального закладу | Інший | важке | 5Б. | Перевірити отриманні знання про облаштування навчального закладу. | 
| 4. | Мапа думок | Інший | важке | 5Б. | Візуалізуй поняття «Комфортне освітнє середовище» за допомогою мапи думок. | 
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування №1 з теми «Безпечне освітнє середовище» | 00:20:00 | середнє | 14Б. | Набір тренувальних вправ з теми «Поводження під час обстрілів». | 
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Безпечне освітнє середовище» | 03:00:00 | середнє | 24Б. | Набір вправ з теми «Поводження під час обстрілів» для домашньої роботи. | 
| 2. | Діагностична робота з теми «Безпечне освітнє середовище» | 03:00:00 | середнє | 24Б. | Набір вправ з теми «Поводження під час обстрілів» для діагностичної роботи. |