Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис | 
|---|---|---|
| 1. | Типи сприйняття інформації | Дізнатися, як можна сприймати інформацію. | 
| 2. | Активне слухання | Дізнатися, які переваги активного слухання для особистого успіху. | 
| 3. | Від чого залежить прогрес у навчанні | Дізнатися, які блага та небезпеки дає нам природа. | 
| 4. | Як засвоювати матеріал продуктивно? | Дізнатися, як навчатися, щоб засвоювати матеріал краще. | 
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Активне слухання... | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Продовжити речення. | 
| 2. | Правила успіху | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити, що приводить до успіху у навчанні. | 
| 3. | Склади речення-пазл | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Склади речення із його частин і повтори інформацію про успішне навчання. | 
| 4. | Яким є активне слухання? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити, які тези про активне слухання є правильними та відображають етичну та доречну поведінку при спілкуванні. Поміркувати як активне слухання допомагає засвоювати навчальний матеріал. | 
| 5. | Гра «Істина чи хиба?» | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Визначити хибність та істинність тверджень щодо правил успішного навчання. | 
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Як не сприймають інформацію? | Інший | середнє | 2Б. | Визначити, якого типу сприйняття інформації не існує. Пригадати яким чином людина може сприймати інформацію. Поміркувати як знання свого типу сприйняття інформації допомагає у навчанні. | 
| 2. | Етап активного слухання → його характеристика | Інший | важке | 3Б. | З'єднай пари "етап — характеристика". Розвиваємо навичку активного слухання. Міркуємо про його важливість для побудови стосунків та досягнення успіху у навчанні. | 
| 3. | Корисна чи некорисна поведінка? | Інший | важке | 3Б. | Розглянь ситуацію. Визнач, чи правильно поводяться герої. Поміркуй чи варто дотримуватися певних правил для досягнення успіхів у навчанні? | 
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Як ти сприймаєш інформацію? | Інший | важке | 5Б. | Проаналізуй свій життєвий та навчальний досвід та визнач, який тип сприйняття інформації в тебе розвинений найкраще. | 
| 2. | Таблиця | Інший | важке | 5Б. | Створити таблицю із такими стовпцями: улюблені та легкі предмети, важкі та незрозумілі предмети, предмети з потенціалом. Поміркувати над причинами такого розподілу та успішності. Визначити шляхи покращення успішності з усіх предметів. | 
| 3. | Як навчитися активного слухання? | Інший | важке | 5Б. | Перевірити отриманні знання про ефективність розвитку навички активного слухання на практиці: через навчання друга / подруги. | 
| 4. | Що сприяє твоєму успіху? | Інший | важке | 5Б. | Визнач, які твої сильні сторони та позитивні звички сприяють досягненню успіхів у навчанні. | 
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Як краще запам’ятовувати і вчитись» | 00:20:00 | середнє | 15Б. | Набір тренувальних вправ з теми «Поводження під час обстрілів». | 
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Як краще запам’ятовувати і вчитись» | 03:00:00 | середнє | 22Б. | Набір вправ з теми «Поводження під час обстрілів» для домашньої роботи. | 
| 2. | Діагностична робота з теми «Як краще запам’ятовувати і вчитись» | 03:00:00 | середнє | 22Б. | Набір вправ з теми «Поводження під час обстрілів» для діагностичної роботи. |