Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Типи сприйняття інформації Дізнатися, як можна сприймати інформацію.
2. Активне слухання Дізнатися, які переваги активного слухання для особистого успіху.
3. Від чого залежить прогрес у навчанні Дізнатися, які блага та небезпеки дає нам природа.
4. Як засвоювати матеріал продуктивно? Дізнатися, як навчатися, щоб засвоювати матеріал краще.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Активне слухання... 1 вид - рецептивний легке 1Б. Продовжити речення.
2. Правила успіху 1 вид - рецептивний легке 1Б. Визначити, що приводить до успіху у навчанні.
3. Склади речення-пазл 1 вид - рецептивний легке 4Б. Склади речення із його частин і повтори інформацію про успішне навчання.
4. Яким є активне слухання? 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Визначити, які тези про активне слухання є правильними та відображають етичну та доречну поведінку при спілкуванні. Поміркувати як активне слухання допомагає засвоювати навчальний матеріал.
5. Гра «Істина чи хиба?» 3 вид - аналіз середнє 2Б. Визначити хибність та істинність тверджень щодо правил успішного навчання.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Як не сприймають інформацію? Інший середнє 2Б. Визначити, якого типу сприйняття інформації не існує. Пригадати яким чином людина може сприймати інформацію. Поміркувати як знання свого типу сприйняття інформації допомагає у навчанні.
2. Етап активного слухання → його характеристика Інший важке 3Б. З'єднай пари "етап — характеристика". Розвиваємо навичку активного слухання. Міркуємо про його важливість для побудови стосунків та досягнення успіху у навчанні.
3. Корисна чи некорисна поведінка? Інший важке 3Б. Розглянь ситуацію. Визнач, чи правильно поводяться герої. Поміркуй чи варто дотримуватися певних правил для досягнення успіхів у навчанні?

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Як ти сприймаєш інформацію? Інший важке 5Б. Проаналізуй свій життєвий та навчальний досвід та визнач, який тип сприйняття інформації в тебе розвинений найкраще.
2. Таблиця Інший важке 5Б. Створити таблицю із такими стовпцями: улюблені та легкі предмети, важкі та незрозумілі предмети, предмети з потенціалом. Поміркувати над причинами такого розподілу та успішності. Визначити шляхи покращення успішності з усіх предметів.
3. Як навчитися активного слухання? Інший важке 5Б. Перевірити отриманні знання про ефективність розвитку навички активного слухання на практиці: через навчання друга / подруги.
4. Що сприяє твоєму успіху? Інший важке 5Б. Визнач, які твої сильні сторони та позитивні звички сприяють досягненню успіхів у навчанні.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Як краще запам’ятовувати і вчитись» 00:20:00 середнє 15Б. Набір тренувальних вправ з теми «Поводження під час обстрілів».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Як краще запам’ятовувати і вчитись» 03:00:00 середнє 22Б. Набір вправ з теми «Поводження під час обстрілів» для домашньої роботи.
2. Діагностична робота з теми «Як краще запам’ятовувати і вчитись» 03:00:00 середнє 22Б. Набір вправ з теми «Поводження під час обстрілів» для діагностичної роботи.