Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Ознаки погіршеного самопочуття. Алгоритм дій у разі погіршення | Навчимося розпізнавати симптоми погіршеного самопочуття, правильно діяти в разі нездужання та дотримуватися простих правил для профілактики хвороб. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визнач ознаки погіршеного самопочуття | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | У цьому завданні потрібно уважно прочитати всі варіанти відповідей і вибрати лише ті, які є ознаками погіршеного самопочуття. Завдання допоможе краще запам'ятати симптоми, на які потрібно звертати увагу, щоб вчасно повідомити про них дорослих або лікаря. |
2. | Симптоми хвороби | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | У цьому завданні ти ознайомишся з короткими описами симптомів і спробуєш визначити, про яку хворобу йдеться. Завдання допомагає краще орієнтуватися у найпоширеніших захворюваннях і вчасно розпізнавати ознаки хвороби. |
3. | У якій ситуації потрібно звернути увагу на самопочуття? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | У цьому завданні потрібно уважно прочитати короткі ситуації та вибрати ту, яка свідчить про ознаки погіршення самопочуття. Завдання допомагає навчитися розпізнавати ситуації, коли потрібно вчасно звернутися за допомогою. |
4. | Що не можна робити при поганому самопочутті | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | У цьому завданні ти навчишся розпізнавати правильні й неправильні дії при поганому самопочутті. Важливо пам’ятати: деякі вчинки можуть погіршити стан здоров’я. Завжди звертайся по допомогу до дорослих і не лікуйся самостійно! |
5. | Упорядкуй правильно дії | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | У цьому завданні ти потренуєшся діяти правильно в різних ситуаціях погіршення самопочуття. Дії подані в змішаному порядку — потрібно встановити правильну послідовність, щоб допомогти собі або іншій людині. |
6. | Перша дія при нездужанні | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | У цьому завданні ти потренуєшся правильно реагувати на різні випадки погіршення самопочуття. Вибирай той варіант, який допоможе вчасно отримати допомогу й уникнути погіршення стану. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вимірювання температури | Інший | середнє | 2Б. | У цьому завданні ти перевіриш свої знання про правильне вимірювання температури тіла, норми температури та безпечне використання термометрів. |
2. | Доповни речення | Інший | середнє | 3Б. | У цьому завданні ти потренуєшся правильно доповнювати речення на тему дій при погіршенні самопочуття. У кожному реченні потрібно обрати одне правильне слово з чотирьох запропонованих варіантів. |
3. | Правильно / неправильно | Інший | середнє | 3Б. | У цьому завданні ти перевіриш свої знання про правильну поведінку при погіршенні самопочуття. Правильний вибір допоможе краще зрозуміти, як діяти у різних ситуаціях і зберегти здоров'я. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Мінібуклет "Ознаки нездужання" | Інший | важке | 3Б. | У цьому завданні ти потренуєшся узагальнювати та оформлювати важливу інформацію про самопочуття у зручній і наочній формі. Буклет можна оформити як інструкцію для однокласників або молодших школярів. |
2. | Проблемні запитання | Інший | важке | 3Б. | Чому важливо не приймати ліки самостійно, навіть якщо здається, що знаєш, які допоможуть? Чи траплялися в тебе ситуації, коли тобі або комусь поруч ставало зле? Як ви діяли — і що зробили б зараз інакше? Чому не можна соромитися звертатися по допомогу в разі нездужання? |
3. | Склади пам’ятку | Інший | важке | 3Б. | У цьому завданні ти створиш власну пам’ятку, яка допоможе правильно діяти, якщо тобі або комусь поруч стало зле у школі. Подумай, що слід зробити спочатку, кому сказати, чого не можна робити, і як можна допомогти іншому. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Ознаки погіршеного самопочуття. Алгоритм дій у разі погіршення» | 00:20:00 | середнє | 8Б. | Набір тренувальних вправ з теми «Ознаки погіршеного самопочуття. Алгоритм дій у разі погіршення». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Ознаки погіршеного самопочуття. Алгоритм дій у разі погіршення» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Набір вправ з теми «Ознаки погіршеного самопочуття. Алгоритм дій у разі погіршення» для домашньої роботи. |
2. | Діагностична робота з теми «Ознаки погіршеного самопочуття. Алгоритм дій у разі погіршення» | 00:20:00 | середнє | 15Б. | Набір вправ з теми «Ознаки погіршеного самопочуття. Алгоритм дій у разі погіршення» для діагностичної роботи. |