Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Цінність життя і здоров’я | Дізнатися, що таке життєві цінності та чому життя є найбільшою з них. Розвивати вміння розрізняти матеріальні та духовні цінності, а також розуміти, як ці цінності впливають на життя. |
2. | Складники здоров’я | Дізнатися про складники здоров’я (фізичне, психічне, соціальне, духовне). Вивчати, як кожен складник здоров’я впливає на фізичний і емоційний стан людини. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Збери речення | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Зібрати речення з частин. |
2. | Визначаємо складники здоров'я | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Прочитати характеристику та обрати правильний варіант, який відповідає одному зі складників здоров’я: фізичному, психічному, соціальному чи духовному. Розвивати вміння розпізнавати різні аспекти здоров’я. |
3. | Життєві цінності | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Розподіляти запропоновані життєві цінності на дві групи — матеріальні та духовні. Допомогти зрозуміти різницю між цими двома категоріями та їх важливість. |
4. | Словник духовних цінностей | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Прочитати визначення духовної цінності та обрати правильну назву зі списку варіантів. Спонукати до розуміння суті духовних цінностей. |
5. | Доповни речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Доповнити речення словами, яких не вистачає. |
6. | Здоров’я, безпека, добробут | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1,5Б. | Співвідносити три поняття — здоров’я, безпека та добробут. Вчити правильно розуміти сутність кожного з цих термінів і навчатися їх відрізняти. |
7. | Тестові завдання | 1 вид - рецептивний | середнє | 3Б. | Обрати правильні варіанти відповідей на питання про матеріальні цінності, значення життя та добробут. Розвивати критичне мислення щодо різних життєвих цінностей. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Добре чи шкідливо? Поради для здоров’я | Інший | середнє | 2Б. | Прочитати кожну пораду і вибрати ті, що допомагають зберегти або покращити здоров’я. Спонукати до свідомого вибору корисних звичок та розпізнавання шкідливих. |
2. | Правда / хиба | Інший | середнє | 2Б. | Прочитати кілька тверджень і обрати три хибні /правдиві з них. Допомогти учням розрізняти правильні та неправильні уявлення про цінності, здоров’я та його складники. |
3. | Що не так? Визнач складник здоров’я | Інший | важке | 2Б. | Прочитати ситуацію і визначити, який складник здоров’я в ній потребує уваги чи турботи. Розвивати вміння аналізувати життєві обставини й турбуватися про різні аспекти здоров’я. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Колаж «Мої цінності» | Інший | важке | 4Б. | У цьому завданні учні створюють колаж, на якому зображують свої життєві цінності. Це може бути малюнок або зібрані фотографії та інші елементи, що відображають те, що для них важливо в житті. Завдання розвиває вміння візуалізувати та систематизувати власні переконання та пріоритети. |
2. | Матеріальні цінності за важливістю | Інший | важке | 2Б. | Учні повинні розташувати матеріальні цінності (їжа, одяг, житло, техніка тощо) за важливістю. Вони записують, які з цих цінностей для них є найбільш важливими і чому. Завдання розвиває критичне мислення та навички аналізу своїх потреб, допомагає зрозуміти важливість правильного вибору в житті. |
3. | Різні життєві цінності | Інший | важке | 2Б. | Завдання включає проблемне питання: чому у людей можуть бути різні життєві цінності? Учні повинні обґрунтувати свої відповіді, аналізуючи різні фактори, що можуть впливати на життєві переконання та вибір кожної людини. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Цінність життя і здоров’я. Складники здоров’я» | 00:20:00 | середнє | 13,5Б. | Набір тренувальних вправ з теми «Цінність життя і здоров’я. Складники здоров’я». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Цінність життя і здоров’я. Складники здоров’я» | 00:20:00 | середнє | 14Б. | Набір вправ з теми «Цінність життя і здоров’я. Складники здоров’я» для домашньої роботи. |
2. | Діагностична робота з теми «Цінність життя і здоров’я. Складники здоров’я» | 00:20:00 | середнє | 14,5Б. | Набір вправ з теми «Цінність життя і здоров’я. Складники здоров’я» для діагностичної роботи. |