Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Логарифмічні рівняння | Подані матеріали про поняття логарифмічного рівняння, особливості та способи розвязування логарифмічних рівнянь. |
2. | Методи розв'язування логарифмічних рівнянь | У матеріалах показані різні методи розв'язування логарифмічних рівнянь. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Основа менше за одиницю | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на визначення кореня логарифмічного рівняння з основою меншою за одиницю. |
2. | Знайти спільний корінь рівняннь | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на визначення спільного кореня логарифмічних рівняннь |
3. | Найпростіше логарифмічне рівняння | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на визначення кореня найпростішого логарифмічного рівняння. |
4. | Область допустимих значень змінної (невідома в основі логарифма) | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Область допустимих значень змінної (невідома в основі логарифма). |
5. | Яке з наведених рівнянь має розв'язки | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Яке з наведених рівнянь має розв'язки. |
6. | Рівняння суми | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на визначення кореня логарифмічного рівняння суми логарифмічних виразів. |
7. | Область допустимих значень логарифмічного рівняння | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на визначення області допустимих значень логарифмічного рівняння |
8. | Встанови відповідність між рівняннями та їхніми коренями | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | У завданні відпрацьовується навички на розв'язування найпростіших логарифмічних рівнянь. |
9. | Скільки коренів має рівняння | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Завдання на відпрацьовання навичок розв'язування логарифмічних рівнянь. |
10. | Визначити множину розв'язків рівнянь | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Завдання на відпрацьовання навичок розв'язування логарифмічних рівнянь. |
11. | Застосування переходу до нової основи | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | У завданні відпрацьовується навички на розв'язування найпростіших логарифмічних рівнянь із переходо до нової основи. |
12. | Невідома в основі логарифму | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | У завданні відпрацьовуються навички на розв'язування найпростіших логарифмічних рівнянь із невідомою в основі логарифму. |
13. | Якому проміжку належить корінь рівняння | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Встановити відповідність між рівняннями (1-3) і проміжками, яким належать ці корені (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження. |
14. | Метод зведення до квадратного | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Рівняння, яке зводиться до квадратного. |
15. | Використання означення логарифму | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Логарифмічне рівняння на використання властивості суми логарифмічних виразів. |
16. | Метод потенціювання | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Завдання на застосування властивості степеня основи логарифма і степеня підлогарифмічного виразу. |
17. | Метод зведення до однієї основи | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Рівняння на використання більшості властивостей логарифмів. |
18. | Складене рівняння | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Складене логарифмічне рівняння. |
19. | Метод логарифмування обох частин | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Метод логарифмування обох частин. |
20. | Використання монотонності функцій | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Використання монотонності функцій. |
21. | Метод зведення до алгебраїчного | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Застосування методу зведення до алгебраїчного. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Найпростіше логарифмічне рівняння | Інший | легке | 1Б. | Завдання на визначення кореня найпростішого логарифмічного рівняння. |
2. | Визначте ОДЗ рівняння | Інший | середнє | 3Б. | Завдання на відпрацьовання навичків розв'язування логарифмічних рівнянь. |
3. | Логарифмічне рівняння | Інший | середнє | 1Б. | Логарифмічне рівняння середнього рівня. |
4. | Лорарифмічне рівняння (формули скороченого множення) | Інший | важке | 1Б. | Лорарифмічне рівняння (формули скороченого множення). |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Логарифмічні рівняння» | 00:45:00 | середнє | 11Б. | Тренування спонукає до закріплення та поглиблення знань із цієї теми. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Логарифмічні рівняння» | 00:45:00 | середнє | 11Б. | Завдання дозволяють скорегувати знання і вміння з теми. |
2. | Перевірочна робота з теми «Логарифмічні рівняння» | 00:45:00 | важке | 11Б. | Завдання роботи дозволяють перевірити знання і вміння учнів із теми. |