Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис | 
|---|---|---|
| 1. | Логарифмічні рівняння | Подані матеріали про поняття логарифмічного рівняння, особливості та способи розвязування логарифмічних рівнянь. | 
| 2. | Методи розв'язування логарифмічних рівнянь | У матеріалах показані різні методи розв'язування логарифмічних рівнянь. | 
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Основа менше за одиницю | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на визначення кореня логарифмічного рівняння з основою меншою за одиницю. | 
| 2. | Знайти спільний корінь рівняннь | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на визначення спільного кореня логарифмічних рівняннь | 
| 3. | Найпростіше логарифмічне рівняння | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на визначення кореня найпростішого логарифмічного рівняння. | 
| 4. | Область допустимих значень змінної (невідома в основі логарифма) | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Область допустимих значень змінної (невідома в основі логарифма). | 
| 5. | Яке з наведених рівнянь має розв'язки | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Яке з наведених рівнянь має розв'язки. | 
| 6. | Рівняння суми | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на визначення кореня логарифмічного рівняння суми логарифмічних виразів. | 
| 7. | Область допустимих значень логарифмічного рівняння | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на визначення області допустимих значень логарифмічного рівняння | 
| 8. | Встанови відповідність між рівняннями та їхніми коренями | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | У завданні відпрацьовується навички на розв'язування найпростіших логарифмічних рівнянь. | 
| 9. | Скільки коренів має рівняння | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Завдання на відпрацьовання навичок розв'язування логарифмічних рівнянь. | 
| 10. | Визначити множину розв'язків рівнянь | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Завдання на відпрацьовання навичок розв'язування логарифмічних рівнянь. | 
| 11. | Застосування переходу до нової основи | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | У завданні відпрацьовується навички на розв'язування найпростіших логарифмічних рівнянь із переходо до нової основи. | 
| 12. | Невідома в основі логарифму | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | У завданні відпрацьовуються навички на розв'язування найпростіших логарифмічних рівнянь із невідомою в основі логарифму. | 
| 13. | Якому проміжку належить корінь рівняння | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Встановити відповідність між рівняннями (1-3) і проміжками, яким належать ці корені (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження. | 
| 14. | Метод зведення до квадратного | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Рівняння, яке зводиться до квадратного. | 
| 15. | Використання означення логарифму | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Логарифмічне рівняння на використання властивості суми логарифмічних виразів. | 
| 16. | Метод потенціювання | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Завдання на застосування властивості степеня основи логарифма і степеня підлогарифмічного виразу. | 
| 17. | Метод зведення до однієї основи | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Рівняння на використання більшості властивостей логарифмів. | 
| 18. | Складене рівняння | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Складене логарифмічне рівняння. | 
| 19. | Метод логарифмування обох частин | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Метод логарифмування обох частин. | 
| 20. | Використання монотонності функцій | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Використання монотонності функцій. | 
| 21. | Метод зведення до алгебраїчного | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Застосування методу зведення до алгебраїчного. | 
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Найпростіше логарифмічне рівняння | Інший | легке | 1Б. | Завдання на визначення кореня найпростішого логарифмічного рівняння. | 
| 2. | Визначте ОДЗ рівняння | Інший | середнє | 3Б. | Завдання на відпрацьовання навичків розв'язування логарифмічних рівнянь. | 
| 3. | Логарифмічне рівняння | Інший | середнє | 1Б. | Логарифмічне рівняння середнього рівня. | 
| 4. | Лорарифмічне рівняння (формули скороченого множення) | Інший | важке | 1Б. | Лорарифмічне рівняння (формули скороченого множення). | 
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Логарифмічні рівняння» | 00:45:00 | середнє | 11Б. | Тренування спонукає до закріплення та поглиблення знань із цієї теми. | 
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Логарифмічні рівняння» | 00:45:00 | середнє | 11Б. | Завдання дозволяють скорегувати знання і вміння з теми. | 
| 2. | Перевірочна робота з теми «Логарифмічні рівняння» | 00:45:00 | важке | 11Б. | Завдання роботи дозволяють перевірити знання і вміння учнів із теми. | 
