Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис | 
|---|---|---|
| 1. | Теорія | Поняття показникового рівняння, особливості та способи розв'язування ірраціональних рівнянь. | 
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Найпростіше показникове рівняння | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на визначення кореня найпростішого показникового рівняння. | 
| 2. | Метод логарифмування | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Розв'язування показникового рівняння методом логарифмування. | 
| 3. | Яке рівняння має розв'язки? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на аналіз можливих коренів рівняння. | 
| 4. | Рівність степеневих виразів | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Розв'язування показникового рівняння. | 
| 5. | Показникове рівняння з дробовою основою | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Розв'язування показникового рівняння з дробовими основами. | 
| 6. | Сума коренів рівняння | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на визначення кореня найпростішого показникового рівняння. | 
| 7. | Спільні розв'язки рівнянь | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно розв'язати задані рівняння і знайти множину їхніх спільних розв'язків. | 
| 8. | Встановіть відповідність між рівняннми та кількістю розв'язків | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Встановіть відповідність між рівняннями (1-3) та кількістю їхніх коренів (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження. | 
| 9. | Рівняння і його корені | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Встановіть відповідність між рівняннями (1-3) та їхніми розв'язками (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження. | 
| 10. | Якому інтервалу належить корінь рівняння | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Встановіть відповідність між рівнянням (1-3) та інтервалом (А-Д), якому належить корінь. | 
| 11. | Знайти значення виразу | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Встановіть відповідність між рівняннями (1-3) та значеннями заданого виразу (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження. | 
| 12. | Графічний розв'язок рівняння | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Встановіть відповідність між графічними моделями ровязку рівнянь (1-3) та рівняннями (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження. | 
| 13. | Завдання з параметром | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Встановіть відповідність між кількістю коренів заданого рівняння (1-3) та значенням параметра а (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження. | 
| 14. | Тотожні рівняння | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Встановіть відповідність між рівняннями (1-3) та тотожно рівними їм (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження. | 
| 15. | Рівняння з різними основами | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Встановіть відповідність між рівняннями (1-3) та їхніми коренями (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження. | 
| 16. | Характеристики рівнянь | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Встановіть відповідність між рівняннями (1-3) та їхніми характеристиками (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження. | 
| 17. | Метод логарифмування 2 | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Розв'язати показникове рівняння методом логарифмування. | 
| 18. | Три доданки | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Показникове рівняння на три доданки. | 
| 19. | Нульовий степінь | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Рівняння з добутком степенів рівним нулю. | 
| 20. | Добуток степенів | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Розв'яжіть показникове рівняння, степінь якого представлена у вигляді добутку. | 
| 21. | Рівняння, що зводиться до квадратного | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Рівняння, що зводиться до квадратного. | 
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Рівняння з від'ємним степенем | Інший | легке | 1Б. | Завдання на визначення кореня рівняння | 
| 2. | Показникове рівняння — початковий рівень | Інший | легке | 1Б. | Завдання на визначення кореня рівняння | 
| 3. | Встановіть відповідність між рівняннми та кількістю розв'язків | Інший | середнє | 3Б. | Встановіть відповідність між рівняннями та кількістю розв'язків, до кожного рівняння (1-3) доберіть кількість розв'язків (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження. | 
| 4. | Рівняння з різними основами | Інший | важке | 1Б. | Показникові рівняння з різними основами | 
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Показникові рівняння» | 00:45:00 | середнє | 13Б. | Тренування спонукає до закріплення та поглиблення знань із цієї теми. | 
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Показникові рівняння» | 00:45:00 | середнє | 13Б. | Завдання дозволяють скорегувати знання і вміння з цієї теми. | 
| 2. | Перевірочна робота з теми «Показникові рівняння» | 00:45:00 | важке | 13Б. | Завдання роботи дозволяють перевірити знання і вміння учнів із цієї теми. | 
