Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Теорія | У темі подані означення степеня з натуральним, цілим і раціональним показником |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Властивості степеня | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Спрощення степеневого виразу. |
| 2. | Добуток степеневих виразів | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Завдання на спрощення степеневого виразу. |
| 3. | Спростити степеневий вираз | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | У завданні необхідно спростити вираз використовуючи властивості степеня. |
| 4. | Встановлення відповідності | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Завдання на встановлння відповідності між степеневим виразом та його значенням. |
| 5. | Знайти значення виразу | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Завдання на спрощення степеневого виразу. |
| 6. | Порівняння степеневих виразів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Завдання на порівняння степеневих виразів, які необхідно попередньо спростити, використавши властивості степеня. |
| 7. | Значення степеня | 1 вид - рецептивний | середнє | 3Б. | У завданні необхідно спростити вираз використовуючи властивості степеня. |
| 8. | Знайти значення виразу | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Необхідно спростити і знайти значення виразу. |
| 9. | Значення степеневого виразу | 2 вид - інтерпретація | важке | 1Б. | У завданні необхідно спростити степеневий вираз і знайти його значення. |
| 10. | Спростити вираз | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Спростити вираз використовуючи властивості степеня. |
| 11. | Знайти значення | 2 вид - інтерпретація | важке | 1Б. | Використовуючи властивості степеня спростити вираз і знайти значення. |
| 12. | Знайти значення різниці | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Завдання на спрощення степеневого виразу. |
| 13. | Знайти значення невідомого | 2 вид - інтерпретація | важке | 1Б. | Завдання наближене до завдань ЗНО. Необхідно розв'язати рівняння, використовуючи властивості степеня. |
| 14. | Знайти значення невідомого х | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Необхідно спростити степеневий вираз і знайти значення невідомого. |
| 15. | Тотожність виразів | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Встановити відповідність між виразом і тотожно рівним йому. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Спростити вираз | Інший | легке | 1Б. | Спростити вираз, використовуючи властивості степеня. |
| 2. | Знайдіть значення виразу | Інший | середнє | 1Б. | Спростити вираз і знайти значення. Записати відповідь с точністю до сотих. |
| 3. | Спрости вираз | Інший | середнє | 1Б. | Спростити вираз застосовуючи найпростіші властивості степеня. |
| 4. | Доведіть тотожність | Інший | важке | 1Б. | Завдання на доведення тотожності, перевіряється вчителем. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Степінь із натуральним, цілим і раціональним показником» | 00:45:00 | середнє | 9Б. | Тренування спонукає до закріплення знань з даної теми. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Степінь із натуральним, цілим і раціональним показником» | 00:45:00 | важке | 4Б. | Завдання дозволяють скорегувати знання і вміння по темі. |
| 2. | Перевірочна робота з теми «Степінь із натуральним, цілим і раціональним показником» | 00:45:00 | важке | 7Б. | Завдання роботи дозволяють перевірити знання учнів по темі. |