Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Раціональні вирази | Основні відомості з теми «Раціональні вирази». |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Спростити вираз | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання за змістом і у формі ЗНО на правила розкриття дужок і зведення подібних доданків. |
| 2. | Виконай дії | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на правила розкриття дужок і зведення подібних доданків. |
| 3. | Спростити вираз | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на множення одночлена на многочлен і зведення подібних доданків |
| 4. | Знайти різницю виразів зі змінними | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на знаходження різниці дробів із числовими знаменниками. |
| 5. | Додати вирази зі змінними | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на додавання дробів із числовими знаменниками. |
| 6. | Подайте у вигляді многочлена | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на використання формул скороченного множення. |
| 7. | Спростити вираз | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Використовуючи властивості степеня спростити вираз. |
| 8. | Знайти значення виразу | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Використовуючи правила розкладання на множники знайти значення виразу. |
| 9. | Виконай дії | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Завдання на використання формули різниця квадратів. |
| 10. | Розкрити дужки | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Завдання на правила розкриття дужок та властивості степеня. |
| 11. | Формули скороченного множення | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Завдання на перевірку формул скороченногго множення. |
| 12. | Встановити відповідність між тотожніми виразами | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Встановіть відповідність між виразами (1-3) та тотожно рівними їм (А-Д), використовуючи правила групування і формули скороченого множення. |
| 13. | Визначення знаку виразу | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Встановіть відповідність між порівняннями з нулем (1-3) та відповідними виразами (А-Д) |
| 14. | Встановити відповідність | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Встановіть відповідність між виразами (1-3) та тотожно рівними їм (А-Д), використовуючи поняття функції. |
| 15. | Спростити вираз | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Встановіть відповідність між виразами (1-3) та тотожно рівними їм (А-Д), використовуючи правила розкриття дужок і формули скороченого множення. |
| 16. | Розклади на множники | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Встановіть відповідність між виразами (1-3) та тотожно рівними їм (А-Д), використовуючи формули скороченного множення. |
| 17. | Спростити вираз | 1 вид - рецептивний | важке | 1Б. | Завдання на правила множення одночлена на многочлен, правила розкриття дужок, зведення подібних додатків. |
| 18. | Знайти значення виразу | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Знайти значення виразу зі змінною використовуючи формули скороченого множення і властивості коренів. |
| 19. | Розкласти на множники | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Розкласти на множники використовуючи метод групування і формули скороченного множення. |
| 20. | У скільки разів х більший | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | В завданні необхідно провести аналіз відношенням можливих значень невідомих. |
| 21. | Спростити вираз і знайди його значення | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Спростити раціональний вираз і знайти його значення. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Спростити вираз | Інший | легке | 1Б. | Завдання на правила розкриття дужок. |
| 2. | Встановити відповідність | Інший | середнє | 3Б. | Встановіть відповідність між заданими функціональними залежностями і (1-3) та значеннями фукнцій (А-Д), використовуючи правила розкриття дужок і формули скороченого множення. |
| 3. | Визначити значення виразу | Інший | важке | 1Б. | Використовуючи умови задачі, довести і розрахувати значення виразу. |
| 4. | Пошук невідомих | Інший | важке | 4Б. | Завдання підвищеної складності, подібне до завдання ДПА |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Цілі раціональні вирази» | 00:45:00 | середнє | 10Б. | Тренування спонукає до поглиблення і закріплення знань з теми «Раціональні вирази» |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Цілі раціональні вирази» | 00:45:00 | середнє | 11Б. | Завдання дозволяють скорегувати знання і вміння по темі «Цілі раціональні вирази». |
| 2. | Перевірочна робота з теми «Цілі раціональні вирази» | 00:45:00 | важке | 11Б. | Завдання роботи дозволяють перевірити знання і вміння учнів з теми. |