Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Означення | Означення синуса, косинуса, тангенса, одиничного кола. |
| 2. | Основні тригонометричні формули | Базові правила перетворення тригонометричних виразів. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Основна тригонометрична тотожність | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на використання основної тригонометричної тотожності. |
| 2. | Тригонометричні тотожності | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на використання найпростіших тригонометричних тотожностей. |
| 3. | Формули зведення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на використання формул зведення. |
| 4. | Формули суми | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на використання формул суми. |
| 5. | Формули подвійного аргументу | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на використання формул подвійного аргументу. |
| 6. | Формули половинного аргументу | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на використання формул половинного аргументу. |
| 7. | Формули перетворення суми | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на використання формул перетворення суми. |
| 8. | Формули перетворення добутку | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Завдання на використання формул перетворення добутку. |
| 9. | Знайти значення | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Завдання на повторення тригонометричних виразів. Встановити відповідність, до кожного початку речення (1-3) доберіть його закінчення (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження. |
| 10. | Представте у вигляді одночлена | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Завдання на повторення тригонометричних виразів. Встановити відповідність, до кожного початку речення (1-3) доберіть його закінчення (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження. |
| 11. | Перетворити у добуток | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Завдання на повторення тригонометричних виразів. Встановити відповідність, до кожного початку речення (1-3) доберіть його закінчення (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження. |
| 12. | Знайдіть значення | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Завдання на повторення тригонометричних виразів. Встановити відповідність, до кожного початку речення (1-3) доберіть його закінчення (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження. |
| 13. | Розрахуйте значення тригонометричного виразу | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Завдання на повторення тригонометричних виразів. Встановити відповідність, до кожного початку речення (1-3) доберіть його закінчення (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження. |
| 14. | Знайти табличне значення | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Завдання на повторення тригонометричних виразів. Встановити відповідність, до кожного початку речення (1-3) доберіть його закінчення (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження. |
| 15. | Представ у вигляді числового виразу | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Представ у вигляді числового значення тригонометричний вираз. |
| 16. | Обчислити значення виразу | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Обчислити значення виразу при заданих умовах. |
| 17. | Обернені тригонометричні функції | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Знайти значення тригонометричного виразу з оберненими тригонометричими функціями. |
| 18. | Знайти найменше ціле число | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Знайтинайменше ціле число. |
| 19. | Завдання на всі дії | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Завдання на всі дії. |
| 20. | Завдання підвищеної складності | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Завдання підвищеної складності. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Знайти значення виразу | Інший | легке | 1Б. | Завдання на спрощення виразу з використанням влативостей степеня і логарифма, та знаходження його значення. |
| 2. | Перевести радіанну міру кута в градусну | Інший | середнє | 3Б. | Перевести радіанну міру кута в градусну, до кожного початку речення (1-3) доберіть його закінчення (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження. |
| 3. | У якій чверті лежить заданий кут | Інший | середнє | 3Б. | У якій чверті лежить заданий кут, до кожного початку речення (1-3) доберіть його закінчення (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження. |
| 4. | Знайти значення тригонометричного виразу | Інший | важке | 1Б. | Знайти значенняи тригонометричного виразу виразу. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Тригонометричніі вирази» | 00:45:00 | середнє | 10Б. | Тренування спонукає до закріплення та поглиблення знань із теми. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Тригонометричні вирази» | 00:45:00 | важке | 11Б. | Завдання дозволяють скорегувати знання і вміння з теми. |
| 2. | Перевірочна робота з теми «Тригонометричні вирази» | 00:45:00 | важке | 11Б. | Завдання роботи дозволяють перевірити знання і вміння учнів із теми. |