Яке з наведених завдань НЕ спрямовано на формування в учнів уміння застосовувати властивості й ознаки рівнобедреного трикутника до розв’язування задач?
| А | Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює \(39\) см, а основа – \(15\) см. Знайдіть бічні сторони трикутника. |
| Б | У трикутнику \(ABC\) відомо, що висота. Чому дорівнює сторона \(AB\), якщо \(CK = 7\) см. |
| В | Кут при вершині рівнобедреного трикутника дорівнює \(68\)°. Обчисліть кут між бічною стороною трикутника та бісектрисою, проведеною до основи. |
| Г | У рівнобедреному трикутнику \(ABC\) сторона \(AC\) – основа, кут при основі дорівнює \(40\)°, \(BD\) – медіана. Знайдіть кути трикутника \(ABD\). |
Ви повинні авторизуватися, щоб відповісти на завдання. Будь ласка, увійдіть в свій профіль на сайті або зареєструйтеся.