Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис | 
|---|---|---|
| 1. | Перестановки | Означення перестановок, формула обчислення, приклади. | 
| 2. | Перестановки з повтореннями | Означення перестановок із повтореннями, формула, приклад. | 
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Види вибірок | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Визначення виду вибірок та їхньої кількості. | 
| 2. | Значення виразу | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Обчислення значення виразу, що містить формулу кількості перестановок. | 
| 3. | Складання концертної програми | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Текстове завдання на використання формули кількості перестановок. | 
| 4. | Складання списку учнів | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Текстова задача на використання формули кількості перестановок. | 
| 5. | Значення виразу, дії з факторіалами | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Обчислення значення виразу, що містить формули кількості перестановок (додавання, віднімання, ділення факторіалів). | 
| 6. | Рівняння відносно n | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | У рівнянні використовуються перестановки. | 
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Текстова задача на перестановки | Інший | важке | 4Б. | Аналіз даного випадку. | 
| 2. | Комбінації букв | Інший | важке | 4Б. | Визначення кількості різних «слів» — комбінацій букв, які можна скласти з даного слова. Використання формули кількості перестановок із повтореннями. | 
| 3. | Перестановки в текстовому завданні | Інший | важке | 3Б. | Текстове завдання на обчислення кількості шбагатозначних чисел. | 
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Кількість перестановок | Інший | важке | 3Б. | Обчислення кількості перестановок за властивостями чисел. | 
| 2. | Обчислення виразу | Інший | середнє | 2Б. | Вираз містить факторіал. | 
| 3. | Скорочення факторіалів | Інший | середнє | 2Б. | Дріб містить факторіали. | 
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Перестановки» | 00:10:00 | середнє | 14Б. | Містить завдання на закріплення навичок розпізнавання та обчислення перестановок. | 
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Перестановки» | 00:15:00 | середнє | 15Б. | Містить завдання різного рівня складності на закріплення навичок роботи з перестановками. | 
| 2. | Перевірна робота з теми «Перестановки» | 00:20:00 | середнє | 17Б. | Містить завдання різного рівня складності на перевірку знаньз обчислення перестановок. Два завдання на порталі учням не видно. |