Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Розв'язання задач за допомогою систем рівнянь |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Перехід від математичної моделі до словесної | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Перехід від математичної моделі до словесної |
2. | Складання словесної моделі (числа) | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Складання словесної моделі |
3. | Перехід від математичної моделі до словесної | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Складання словесної моделі за математичною |
4. | Складання математичної моделі за словесною (прямокутний трикутник) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Складання математичної моделі за словесною |
5. | Перехід від словесної моделі до математичної (прямокутник) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Складання математичної моделі |
6. | Перехід від словесної моделі до математичної (на рух) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Перехід від словесної моделі до математичної, утворення системи для розв'язання задачі |
7. | Утворення системи рівнянь (школа) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Утворити систему рівнянь |
8. | Розв'язання текстової задачі (глядацький зал) | 3 вид - аналіз | важке | 8Б. | Розв'язання текстової задачі |
9. | Розв'язання текстової задачі (числа) | 3 вид - аналіз | важке | 7Б. | Розв'язання текстової задачі |
10. | Розв'язання текстової задачі (на роботу) | 3 вид - аналіз | важке | 9Б. | Розв'язання текстової задачі на роботу |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Від словесної моделі до математичної (діагональ прямокутника) | Інший | середнє | 3Б. | Складання математичної моделі за словесною |
2. | Перехід від математичної моделі до словесної (два числа) | Інший | легке | 1Б. | Перехід від математичної моделі до словесної |
3. | Складання словесної моделі з математичної (яблуні і груші) | Інший | легке | 1Б. | Складання словесної моделі з математичної |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Системи рівнянь, як математичні моделі реальних ситуацій» | 00:25:00 | середнє | 11Б. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Системи рівнянь, як математичні моделі реальних ситуацій» | 00:25:00 | середнє | 13Б. | Завдання на перехід від математичної моделі до словесної (два числа); перехід від словесної моделі до математичної, утворення системи для розв'язання завдання (на рух); розв'язання текстового завдання (глядацький зал) |
2. | Перевірочна робота з теми «Системи рівнянь, як математичні моделі реальних ситуацій» | 00:25:00 | середнє | 13Б. | Завдання на складання словесної моделі із математичної (яблуні і груші); від словесної моделі до математичної (діагональ прямокутника). |