Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Корисні бактерії | Представлено теоретичні відомості про корисні бактерії. |
| 2. | Шкідливі бактерії | Представлено теоретичні відомості про шкідливі бактерії. |
| 3. | Патогенні бактерії | Представлено теоретичні відомості про патогенні бактерії. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Що таке пробіотики? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити, що таке пробіотики, обравши із запропонованих варіантів. |
| 2. | Що таке штам? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити, що таке штам, обравши із запропонованих варіантів. |
| 3. | Характеристика антибіотиків | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику антибіотиків, обравши із запропонованих варіантів. |
| 4. | Збудник, симптоми та способи поширення сальмонельозу | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Необхідно визначити збудник, симптоми та способи поширення сальмонельозу, обравши із запропонованих варіантів. |
| 5. | Збудник, симптоми та способи поширення холери | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Необхідно визначити збудник, симптоми та способи поширення холери, обравши із запропонованих варіантів. |
| 6. | Збудник, симптоми та способи поширення чуми | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Необхідно визначити збудник, симптоми та способи поширення чуми, обравши із запропонованих варіантів. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Збудник, симптоми та способи поширення туберкульозу | Інший | середнє | 3Б. | Необхідно визначити збудник, симптоми та способи поширення туберкульозу, обравши із запропонованих варіантів. |
| 2. | Відповідність між характеристикою і терміном | Інший | середнє | 3Б. | Необхідно визначити термін за характеристикою. |
| 3. | Відповідність між характеристикою і назвою бактеріального захворювання | Інший | важке | 3Б. | Необхідно встановити відповідність між характеристикою і назвою захворювання. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Визначення терміна за характеристикою | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити термін за характеристикою, обравши із запропонованих варіантів. |
| 2. | Визначення назви захворювання за симптомами та способами поширення | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити назву захворювання за симптомами та способами поширення, обравши із запропонованих варіантів. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Значення бактерій у житті людства» | 00:30:00 | середнє | 19Б. | Відпрацьовуються знання основних понятть з теми «Значення бактерій у житті людства». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Значення бактерій у житті людства» | 00:45:00 | середнє | 15Б. | Відпрацьовуються знання основних понятть з теми «Значення бактерій у житті людства». |
| 2. | Перевірна робота з теми «Значення бактерій у житті людства» | 00:30:00 | середнє | 16Б. | Перевіряються знання основних понятть з теми «Значення бактерій у житті людства». |