Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Одноклітинні, колоніальні та багатоклітинні організми | Представлено загальну характеристику одноклітинних, колоніальних та багатоклітинних організмів. |
| 2. | Представники колоніальних організмів | Представлено теоретичні відомості про окремих представників колоніальних організмів. |
| 3. | Представники найпростіших багатоклітинних організмів | Представлено теоретичні відомості про окремих представників найпростіших багатоклітинних організмів. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Характеристика одноклітинних еукаріотичних організмів | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Необхідно визначити характеристику одноклітинних еукаріотичних організмів, обравши із запропонованих варіантів. |
| 2. | Характеристика колоніальних еукаріотичних організмів | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Необхідно визначити характеристику колоніальних еукаріотичних організмів, обравши із запропонованих варіантів. |
| 3. | Характеристика багатоклітинних еукаріотичних організмів | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Необхідно визначити характеристику багатоклітинних еукаріотичних організмів, обравши із запропонованих варіантів. |
| 4. | Зображення сценодесмуса | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити зображення сценодесмуса, обравши із запропонованих варіантів. |
| 5. | Зображення педіаструма | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити зображення педіаструма, обравши із запропонованих варіантів. |
| 6. | Визначення зображення вольвокса | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити зображення вольвокса, обравши із запропонованих варіантів. |
| 7. | Визначення організма на зображенні | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити, назву організма, представленого на зображенні, обравши із запропонованих варіантів. |
| 8. | Визначення характеристики сценодесмуса | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику сценодесмуса, обравши із запропонованих варіантів. |
| 9. | Визначення характеристики педіаструма | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику педіаструма, обравши із запропонованих варіантів. |
| 10. | Визначення характеристики вольвокса | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику вольвокса, обравши із запропонованих варіантів. |
| 11. | Визначення характеристики спірогіри | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику спірогіри, обравши із запропонованих варіантів. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Визначення характеристики трихоплакса | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику трихоплакса, обравши із запропонованих варіантів. |
| 2. | Визначення назви організма за характеристикою | Інший | важке | 2Б. | Необхідно визначити, назву організма за характеристикою, обравши із запропонованих варіантів. |
| 3. | Відповідність між характеристикою і різновидом еукаріотичних організмів | Інший | важке | 3Б. | Необхідно встановити відповідність між характеристикою і різновидом еукаріотичних організмів за кількістю клітин. |
| 4. | Відповідність між зображенням і назвою організма | Інший | важке | 3Б. | Необхідно встановити відповідність між зображенням і назвою організма. |
| 5. | Відповідність між назвою організма та його зображенням | Інший | важке | 3Б. | Необхідно встановити відповідність між назвою організма та його зображенням. |
| 6. | Відповідність між характеристикою і назвою організма | Інший | важке | 3Б. | Необхідно визначити відповідність між характеристикою і назвою організма. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Визначення еукаріотичних організмів за кількістю клітин | Інший | легке | 1Б. | Необхідно визначити еукаріотичні організми за кількістю клітин, обравши із запропонованих варіантів. |
| 2. | Визначення зображення спірогіри | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити зображення спірогіри, обравши із запропонованих варіантів. |
| 3. | Визначення зображення трихоплакса | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити зображення трихоплакса, обравши із запропонованих варіантів. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Одноклітинні, колоніальні та багатоклітинні організми» | 00:30:00 | середнє | 14Б. | Відпрацьовуються знання основних понятть з теми «Одноклітинні, колоніальні та багатоклітинні організми». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Одноклітинні, колоніальні та багатоклітинні організми» | 00:45:00 | середнє | 14Б. | Відпрацьовуються знання основних понятть з теми «Одноклітинні, колоніальні та багатоклітинні організми». |
| 2. | Перевірна робота з теми «Одноклітинні, колоніальні та багатоклітинні організми» | 00:30:00 | середнє | 15Б. | Перевіряються знання основних понятть з теми «Одноклітинні, колоніальні та багатоклітинні організми». |