Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Що таке землетруси? | Визначення понять «землетрус», «осередок землетрусу», «епіцентр землетрусу». Коротка характеристика поздовжніх і поперечних хвиль. |
2. | Шкала землетрусів | Опис 12-бальної шкали землетрусів. |
3. | Де відбуваються землетруси | Основні сейсмічні зони. Сильні землетруси. Чи може бути землетрус у Києві? |
4. | Вивчення землетрусів | Основне завдання вивчення землетрусів. Сейсмограф. Винахід сейсмографа. Прогноз землетрусів. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Поняття | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення понять «землетрус», «осередок землетрусу», «епіцентр землетрусу», «сейсмограф». |
2. | Правда чи ні? | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Визначити чи вірним є твердження щодо землетрусів. |
3. | Сейсмографи | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Закріплення знань про сейсмограф та історії їх винайдення. |
4. | Осередок і епіцентр землетрусу | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | На зображенні визначити місцезнаходження осередку та епіцентру землетрусу. |
5. | Характеристика землетрусів | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Закріплення знань щодо характеристики землетрусів. |
6. | Сила землетрусу | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити силу землетрусу за схемою. |
7. | Відповідності | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Закріплення знань щодо внутрішніх процесів Землі. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайдіть помилки | Інший | важке | 4Б. | Знайти помилки в описі землетрусів і запропонувати свій правильний варіант опису. |
2. | Теорія | Інший | важке | 3Б. | Закріплення знань щодо рухів земної кори. |
3. | Складові частини | Інший | легке | 1Б. | Закріплення знань про будову землетрусу. |
4. | Сила землетрусів | Інший | середнє | 2Б. | За зображенням визначити силу землетрусів. |
5. | Шкала землетрусів | Інший | середнє | 2Б. | За описом визначити силу землетрусу за 12-бальною шкалою. |
6. | Сейсмічні хвилі | Інший | важке | 2Б. | Закріплення знань про сейсмічні хвилі: поздовжні та поперечні. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Землетруси» | 00:20:00 | середнє | 6Б. | Закріплення знань з теми «Землетруси». |
2. | Тренування з теми «Наслідки дії землетрусу» | 00:20:00 | середнє | 11Б. | Закріплення знань з теми «Наслідки дії землетрусу». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Землетрус» | 00:20:00 | середнє | 13Б. | Закріплення основних понять з теми «Землетрус», шкали землетрусів та історії винайдення сейсмографа. |
2. | Перевірочна робота з теми «Землетруси» | 00:25:00 | середнє | 15Б. | Перевірка рівня закріплених знань з теми «Землетруси». |