Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Паралельність площин | Теореми і доведення. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Розміщення площин | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Визначення взаємного розміщення площин у кубі. |
| 2. | Ознака паралельності площин | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Застосування ознаки паралельності площин. |
| 3. | Кут між прямими в паралельних площинах | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Переміщення прямих в паралельних площинах для визначення кута між ними. |
| 4. | Паралельність площин, що перетинають сторони кута | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Паралельні площини, що перетинають сторони кута, відрізки паралельних прямих, подібність трикутників. |
| 5. | Взаємне розміщення прямих і площин | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Застосування знань по всій темі про всі взаємні розміщення прямих і площин у просторі. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Властивості паралельних площин | Інший | середнє | 2Б. | Задача на обчислення з використанням властивостей паралельних площин. У ході розв’язку складається рівняння. |
| 2. | Паралельні площини | Інший | середнє | 1Б. | Задача на обчислення з використанням властивостей паралельних площин. |
| 3. | Відрізки між паралельними площинами | Інший | важке | 5Б. | Застосування властивості відрізків між паралельними площинами і властивості перпендикулярів до однієї і тієї ж площини. Складається рівняння з використанням теореми Піфагора. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Паралельні площини» | 00:15:00 | середнє | 6Б. | Дає попередню оцінку знанням з теми «Паралельні площини» |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Паралельні площини» | 00:15:00 | середнє | 5Б. | Закріплення знань про паралельні площини і типові обчислення із застосуванням подібних трикутників. |