Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис | 
|---|---|---|
| 1. | Фізичні тіла і речовини | Знати, вміти розрізняти і давати характеристику таким поняттям як: фізичне тіло, предмет, речовина. Вміти наводити приклади. | 
| 2. | Різноманітність речовин | Знати, вміти розрізняти і давати характеристику поняттям: хімічні реактиви, матеріали, походження речовин. Вміти наводити приклади. | 
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Визначення назв речовин | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно визначити назви речовин, обравши із запропонованих варіантів. | 
| 2. | Визначення назв фізичних тіл | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно визначити назви фізичних тіл, обравши із запропонованих варіантів. | 
| 3. | Речовини і фізичні тіла | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Вміти аналізувати поняття «фізичне тіло», «речовина» на практичних прикладах. | 
| 4. | Приклади твердих фізичних тіл | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Необхідно визначити приклади твердих фізичних тіл, обравши із запропонованих варіантів. | 
| 5. | Приклади рідких фізичних тіл | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Необхідно визначити приклади рідких фізичних тіл, обравши із запропонованих варіантів. | 
| 6. | Приклади газоподібних фізичних тіл | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Необхідно визначити приклади газоподібних фізичних тіл, обравши із запропонованих варіантів. | 
| 7. | Судження про речовини і фізичні тіла | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Вміти аналізувати поняття «фізичне тіло», «речовина» на практичних прикладах, вибудовуючи логічні ланцюжки. | 
| 8. | Речовини природного і штучного походження | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Знати і вміти на наочних прикладах використовувати поняття «речовини природного походження», «речовини штучного походження». | 
| 9. | Визначення походження речовин | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Необхідно визначити походження речовин, обравши із запропонованих варіантів. | 
| 10. | Речовини, які виробляються людьми | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначти назви речовин, які не існують у природі, а виробляються людьми. | 
| 11. | Речовини, які зустрічаються у природі | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити назви речовин, які зустрічаються у природі, обравши із запропонованих варіантів. | 
| 12. | Характеристика зазначеного твердого тіла | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику зазначеного твердого фізичного тіла, обравши із запропонованих варіантів. | 
| 13. | Характеристика зазначеного рідкого тіла | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику зазначеного рідкого фізичного тіла, обравши із запропонованих варіантів. | 
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Характеристика зазначеного газоподібного тіла | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику зазначеного газоподібного фізичного тіла, обравши із запропонованих варіантів. | 
| 2. | Характеристика і приклади твердих фізичних тіл | Інший | важке | 4Б. | Необхідно визначити характеристику і приклади твердих фізичних тіл, обравши із запропонованих варіантів. | 
| 3. | Характеристика і приклади рідких фізичних тіл | Інший | важке | 4Б. | Необхідно визначити характеристику і приклади рідких фізичних тіл, обравши із запропонованих варіантів. | 
| 4. | Характеристика і приклади газоподібних фізичних тіл | Інший | важке | 4Б. | Необхідно визначити характеристику і приклади газоподібних фізичних тіл, обравши із запропонованих варіантів. | 
| 5. | Відповідність між агрегатним станом і прикладом фізичного тіла | Інший | важке | 3Б. | Необхідно встановити відповідність між агрегатним станом і прикладом фізичного тіла. | 
| 6. | Відповідність між прикладом фізичного тіла і агрегатним станом | Інший | важке | 3Б. | Необхідно встановити відповідність прикладом фізичного тіла та його агрегатним станом. | 
| 7. | Відповідність між характеристикою і агрегатним станом фізичного тіла | Інший | важке | 3Б. | Необхідно встановити відповідність між характеристикою і агрегатним станом фізичного тіла. | 
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Визначення агрегатного стану зазначеного фізичного тіла | Інший | середнє | 1Б. | Необхідно встановити агрегатний стан зазначеного фізичного тіла. | 
| 2. | Речовини штучного походження | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити речовини штучного походження, обравши із запропонованих варіантів. | 
| 3. | Речовини природного походження | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити речовини природного походження, обравши із запропонованих варіантів. | 
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Фізичні тіла і речовини» | 00:30:00 | середнє | 19Б. | Відпрацьовуються знання основних понятть з теми «Фізичні тіла і речовини». | 
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Фізичні тіла і речовини» | 00:30:00 | середнє | 16Б. | Відпрацьовуються знання основних понятть з теми «Фізичні тіла і речовини». | 
| 2. | Перевірочна робота з теми «Фізичні тіла і речовини» | 00:30:00 | середнє | 18Б. | Перевіряються знання основних понятть з теми «Фізичні тіла і речовини». |