Зміна образів виконавця
У середовищі Scratch виконавці можуть набувати різного вигляду — мати кілька образів, або костюмів. Образи Виконавця знаходяться на вкладці Образи.
Розмістити образи виконавця на вкладці Образи можна одним із трьох способів:
• намалювати у спеціальному графічному редакторі, вбудованому в середовище Scratch;
• вставити з файлу;
• сфотографувати на камеру, підключену до комп’ютера.
• намалювати у спеціальному графічному редакторі, вбудованому в середовище Scratch;
• вставити з файлу;
• сфотографувати на камеру, підключену до комп’ютера.
![36.PNG](https://resources.cdn.miyklas.com.ua/ff0fab78-891f-4335-aedb-4f32c1b88d7f/36w400png.png)
Щоб вставити новий образ з колекції, потрібно:
1. Вибрати кнопку Обрати образи.
2. У вікні Обрати образ відкрити вміст однієї з папок, наприклад, Фантазії.
3. Вибрати потрібний образ.
Новим образом може бути не тільки графічне зображення з колекції Scratch, а й будь-яке графічне зображення з будь-якої папки.
1. Вибрати кнопку Обрати образи.
2. У вікні Обрати образ відкрити вміст однієї з папок, наприклад, Фантазії.
3. Вибрати потрібний образ.
Новим образом може бути не тільки графічне зображення з колекції Scratch, а й будь-яке графічне зображення з будь-якої папки.
Образи виконавця можна змінювати під час виконання програми.
Приклад:
Приклад програми, в якій змінюється образ виконавця.
![приклад11.PNG](https://resources.cdn.miyklas.com.ua/29b0a39d-50ee-4eb7-9230-7d2844d8eabe/%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B411w200png.png)
Додавання нового виконавця
У проектах можна використовувати не тільки різні образи одного виконавця, а й різних виконавців. Кожного такого виконавця називають спрайтом.Розмістити нового виконавця в Області спрайтів можна одним з трьох способів:
• намалювати у спеціальному графічному редакторі, вбудованому в середовище Scratch;
• вставити з вибраного файлу;
• вставити з файлу, вибраного випадковим чином.
Для кожного виконавця алгоритм створюється на окремій вкладці Скрипти. Під час вибору виконавця в Області спрайтів відкривається вкладка Скрипти саме для цього виконавця.
Для одночасного викрнання скриптів для двох виконавців потрібно:
- починати команди для кожного виконавця командою
;
- вибрати кнопку Запуск
.
Приклад:
Скрипт проєкту, у якому два виконавці рухаються назустріч один одному.
![Screenshot_2.png](https://resources.cdn.miyklas.com.ua/a870df7a-a5a2-413d-9f56-dfcdf7c9f94e/Screenshot2png.png)
Джерела:
Інформатика : підруч. для 5-го кл. закл. заг. серед. освіти / Й.Я.Ривкінд[та ін.]. — Київ : Генеза, 2018.