Для створення руху кількох об'єктів і їх узгодження краще використовувати окремі шари анімації. Кожний шар анімації відіграє роль прозорої плівки. Один із шарів можна використати для фону, а для кожного з об'єктів, що змінюють своє положення, положення частин або колір, — використати окремі шари анімації.
Узгодження руху різних об’єктів можливе шляхом додавання пустих прозорих кадрів, копій кадрів або кадрів затримки на відповідному шарі.
Під час створення анімації в Krita, особливо при узгодженні руху кількох об’єктів, можна використати інструмент Воскова калька.
Ефект використання інструмента Воскова калька полягає в тому, що зображення з попередніх і  наступних кадрів може відображатися на зображенні поточного кадру. 
Для орієнтації, якому з кадрів належить зображення в разі використання воскової кальки, ті зображення, що є на  попередніх кадрах, зображують в одному кольорі ((за замовчуванням — червоному), а на наступних — в іншому (за замовчуванням — зеленому) (рис.1 та 2).
 
11.PNG
Рис.1. Використання інструмента Воскова калька
 
12.PNG
Рис.2. Панель налаштування параметрів Воскової кальки
 
Для відображення ефекту Воскової кальки потрібно серед інструментів керування шаром анімації вибрати кнопку Воскова калька 13.PNG, щоб вона набула вигляду 14.PNG.
Джерела:
Інформатика : підруч. для 7-го кл. закл. заг. серед. освіти / Йосиф Ривкінд [та ін.]. — Київ : Генеза, 2024.