Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Створення поштової скриньки | Опис правил створення й налаштування поштової скриньки |
2. | Налаштування поштової скриньки | Опис прийомів налаштування поштової скриньки. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайди відповідь | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Використання понять теми. |
2. | Перевір знання визначень | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Використання понять теми. |
3. | Як змінити акаунт? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Уміння складати алгоритм дій. |
4. | Познач надійні паролі | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Уміння наводити приклади надійних паролів. |
5. | Як увійти до поштової скриньки? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Уміння використовувати інструменти браузера. |
6. | Знайди елемент вікна | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Уміння використовувати інструменти браузера. |
7. | Які дані потрібні для реєстрації? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Виділення даних, потрібних для створення профіля користувача. |
8. | Віднови порядок дій | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Складання алгоритму створення або налаштування облікового запису. |
9. | Заповни пропуски | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Встановлення зв'язків між поняттями. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вибери правильні відповіді | Інший | середнє | 2Б. | Уміння виявляти істинні висловлювання. |
2. | Установи відповідність | Інший | важке | 3Б. | Уміння описувати поняття. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Створення й налаштування поштової скриньки» | 00:20:00 | середнє | 8Б. | Удосконалення знань з теми «Створення й налаштування поштової скриньки». |
2. | Тренування №2 з теми «Створення й налаштування поштової скриньки» | 00:20:00 | важке | 12Б. | Удосконалення знань з теми «Створення й налаштування поштової скриньки». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Створення й налаштування поштової скриньки» | 00:30:00 | важке | 18Б. | Закріплення знань з теми «Створення й налаштування поштової скриньки». |
2. | Перевірочна робота з теми «Створення й налаштування поштової скриньки» | 00:25:00 | важке | 19Б. | Перевірка засвоєння знань з теми «Створення й налаштування поштової скриньки». |