Теорія
1. | Програми з графічним інтерфейсом | |
2. | Кнопка | |
3. | Обробники подій | |
4. | Напис |
Завдання
1. |
Як створити вікно програми?
Складність: легке |
1
|
2. |
Як розмістити об'єкт у вікні програми?
Складність: легке |
1
|
3. |
Як створити кнопку?
Складність: легке |
1
|
4. |
Що визначає властивість?
Складність: легке |
2
|
5. |
Методи класу Label
Складність: легке |
1
|
6. |
Призначення компонентів
Складність: легке |
1
|
7. |
Створення віджетів
Складність: легке |
2
|
8. |
Обробник події «Натискання на кнопку»
Складність: середнє |
1
|
9. |
Обробник події для вікна
Складність: середнє |
1
|
10. |
Установи відповідність
Складність: середнє |
3
|
Додаткові завдання (Мій+)
1. |
Як створено написи?
Складність: середнє |
3
|
2. |
Яку дію виконує команда?
Складність: важке |
3
|
3. |
Як прикріпити до кнопки обробник події?
Складність: важке |
2
|
4. |
Знайди поняття
Складність: важке |
3
|
Тести
1. |
Тренування №1 з теми «Графічний інтерфейс користувача».
Складність: легке |
9
|
2. |
Тренування №2 з теми «Графічний інтерфейс користувача».
Складність: важке |
16
|