Розглянемо анімацію на прикладі створення кульки, яка вибухає і розпадається на шматочки на шляху до поверхні.
Створення об'єктів
- Змінимо об'єкт куб на сферу натисканням Ctrl + 3. Піднімемо кульку по осі Z.
- Перейдемо в режим редагування (Tab) і в контекстному меню об'єкта оберемо команду Поділити (або натиснемо клавішу W — Subdivide).
- Додамо площину, збільшимо її та розмістимо під кулькою.
- Додамо матеріал до кульки та площини.
Створення анімації
- Натиснемо Animation в головному меню.
- Клікнемо по відмітці 1-го кадру і вставимо ключовий кадр натисканням І → Location.
- Клікнемо по відмітці 100-го кадру, перемістимо кульку вниз до площини та додамо ключ І → Location. Тепер кулька буде падати. Анімацію можна переглянути, натиснувши Пробіл.
Додавання вибуху
1. Додамо частинки, на які буде розпадатися кулька. Для цього виділимо об'єкт, на панелі інструментів Редактора властивостей виберемо (Particle Propereties — Система частинок).
2. Налаштуємо властивості системи частинок. Оберемо, на скільки частинок буде розлітатися об'єкт: параметру Номер встановимо значення 100. Кулька доторкнеться площини на 100 кадрі. Тому обираємо початок розпадання — 1, кінець — 100.
3. Додамо зруйнування об'єкта. На панелі інструментів Редактора властивостей виберемо Модифікатор . У вікні властивостей виберемо Додати модифікатор. У списку, що відкриється, виберемо Вибух (Explode).
4. Для площини задамо фізику Зіткнення. Для цього виділимо площину, на панелі інструментів Редактора властивостей виберемо (Physics Propereties), у вікні властивостей оберемо команду Зіткнення.
Переглянемо анімацію.