Заповни пропуски в алгоритмі додавання текстури до оточення.
Для додавання текстури до оточення слід виконати алгоритм:
- увімкнути кнопку на панелі інструментів і у вікні властивостей World вибрати колір фону;
- увімкнути меню ;
- в списку Об'єкт вибрати ;
- виконати . У списку стандартних текстур вибрати потрібний тип текстури;
- поєднати сокет в ноді Текстура із сокетом в ноді Вивід світу;
- виконати Додати → → ;
- поєднати сокет в ноді Координати текстури з сокетом в ноді Текстура.
Варіанти відповідей:
Генероване
World
Shading
Нод
Ввід
Колір
Вектор
Світ
Матеріал
Поверхня
Координати текстури
Додати → Текстура
Ви повинні авторизуватися, щоб відповісти на завдання. Будь ласка, увійдіть в свій профіль на сайті або зареєструйтеся.