Ти вже знаєш, що означають слова «менше на ...».
Сьогодні ми будемо вчитися розв'язувати задачу на зменшення числа на кілька одиниць.
Розв'яжемо таку задачу:
Матуся спекла на вечерю \(9\) тістечок, а кексів — на \(3\) менше. Скільки кексів спекла матуся?
![Кек 1.png](https://resources.cdn.miyklas.com.ua/9d165794-7255-49d9-a716-a283efd95d41/%D0%9A%D0%B5%D0%BA1w300png.png)
Намалюємо схему до задачі.
![Схема 8.png](https://resources.cdn.miyklas.com.ua/1539a5d7-5f54-42dc-8f0e-5783724f4ae0/%D0%A1%D1%85%D0%B5%D0%BC%D0%B08w400png.png)
Задачу можна розв'язати двома способами:
Міркуємо так:
Якщо матуся спекла тістечок – \(9\), а кексів на \(3\) менше, то кексів стільки, скільки і тістечок, але без \(3\). Треба від числа \(9\) відняти \(3\), буде \(6\).
Можна розв'язати по-іншому:
Кексів менше, ніж тістечок на \(3\), а менше число знаходиться дією віднімання.
Кексів менше, ніж тістечок на \(3\), а менше число знаходиться дією віднімання.
Ми знаходимо число менше від \(9\) на \(3\). А це означає, що треба від числа \(9\) відняти \(3\), отримаємо \(6\).
Запишемо розв'язання задачі.
Розв'язання: \(9 - 3 = 6\) (к.)
Відповідь: Матуся спекла 6 кексів.