Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Компоненти дії віднімання Учні знайомляться з назвами компонентів дії віднімання.
2. Взаємозв'язок дій додавання і віднімання Учні знайомляться з дією віднімання, як оберненою до дії додавання, вчаться складати до приклада на додавання два приклада на віднімання.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Зменшуване, від'ємник, різниця 1 вид - рецептивний легке 3Б. Учні закріплюють поняття «зменшуване», «від'ємник», «різниця», записують числа біля відповідної назви компоненту дії віднімання.
2. Запис різниці двох чисел 1 вид - рецептивний легке 3Б. Учні закріплюють поняття зменшуване, від'ємник, читають словесний вираз і записують його числами.
3. Розв'яжи приклад за малюнком 1 вид - рецептивний легке 2Б. Учні закріплюють уміння складати приклади на віднімання за малюнком, розв'язуть приклади, що ілюструють малюнки.
4. Знайди різницю двох чисел 2 вид - інтерпретація середнє 5Б. Учні закріплюють уміння знаходити різницю чисел в межах 10.
5. Зв'язок додавання і віднімання 2 вид - інтерпретація середнє 5Б. За малюнком учні розв'язують приклад на додавання і складають два приклади на віднімання.
6. Вибір різниці, значення різниці 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Учні закріплюють поняття «різниця» чисел, знаходять різницю серед виразів і з'ясовують її значення.
7. Заповни таблицю 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Учні закріплюють уміння розв'язувати приклади на віднімання. Знаходять різниці чисел і записують відповіді у таблицю.
8. З рівності на додавання склади два вирази на віднімання 2 вид - інтерпретація середнє 6Б. Учні закріплюють розуміння зв'язку між діями додаваня та віднімання. З прикладу на додавання вибирають і вставляють два приклади на віднімання.
9. Нагодуй песиків 2 вид - інтерпретація середнє 6Б. Учні закріплюють поняття «різниця», «зменшуване», знаходять значення різниці.
10. Заповни таблицю за зразком 2 вид - інтерпретація середнє 4Б. Учні закріплюють уміння знаходити значення виразів на віднімання.
11. Сума і різниця 2 вид - інтерпретація середнє 4Б. Учні закріплюють поняття «сума», «різниця». Складають і записують вирази на додавання і вднмання з поданих чмсел.
12. Вираз з трьох чисел (сума і різниця) 2 вид - інтерпретація середнє 4Б. Учні закріплюють уміння розв'язувати приклади в кілька дій на додавання і віднімання.
13. Рівність з трьох чисел (різниця) 2 вид - інтерпретація середнє 4Б. Учні закріплюють уміння розв'язувати приклади на віднімання в кілька дій.
14. Мінус або плюс? 3 вид - аналіз важке 2Б. Аналізуючи відповідь і числа, з яких утворено приклад учні вставляють знак плюс чи мінус.
15. Пропущене число 2 вид - інтерпретація важке 3Б. Учні закріплюють назви компонентів дії віднімання, вставляють пропущене число і визначають його назву.
16. Магічний квадрат 3 вид - аналіз важке 4Б. Учні заповнюють магічний квадрат так, щоб сума по горизонталі і вертикалі дорівнювала певному числу, розвивають логічне мислення та обчислювальні наички в межах 10.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Компоненти дії віднімання. Віднімання в межах 10» 00:30:00 середнє 28Б. Узагальнення знань з теми «Компоненти дії віднімання. Взаємозв’язок додавання та віднімання. Віднімання в межах 10».