Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Компоненти дії віднімання | Учні знайомляться з назвами компонентів дії віднімання. |
2. | Взаємозв'язок дій додавання і віднімання | Учні знайомляться з дією віднімання, як оберненою до дії додавання, вчаться складати до приклада на додавання два приклада на віднімання. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Зменшуване, від'ємник, різниця | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Учні закріплюють поняття «зменшуване», «від'ємник», «різниця», записують числа біля відповідної назви компоненту дії віднімання. |
2. | Запис різниці двох чисел | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Учні закріплюють поняття зменшуване, від'ємник, читають словесний вираз і записують його числами. |
3. | Розв'яжи приклад за малюнком | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Учні закріплюють уміння складати приклади на віднімання за малюнком, розв'язуть приклади, що ілюструють малюнки. |
4. | Знайди різницю двох чисел | 2 вид - інтерпретація | середнє | 5Б. | Учні закріплюють уміння знаходити різницю чисел в межах 10. |
5. | Зв'язок додавання і віднімання | 2 вид - інтерпретація | середнє | 5Б. | За малюнком учні розв'язують приклад на додавання і складають два приклади на віднімання. |
6. | Вибір різниці, значення різниці | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Учні закріплюють поняття «різниця» чисел, знаходять різницю серед виразів і з'ясовують її значення. |
7. | Заповни таблицю | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Учні закріплюють уміння розв'язувати приклади на віднімання. Знаходять різниці чисел і записують відповіді у таблицю. |
8. | З рівності на додавання склади два вирази на віднімання | 2 вид - інтерпретація | середнє | 6Б. | Учні закріплюють розуміння зв'язку між діями додаваня та віднімання. З прикладу на додавання вибирають і вставляють два приклади на віднімання. |
9. | Нагодуй песиків | 2 вид - інтерпретація | середнє | 6Б. | Учні закріплюють поняття «різниця», «зменшуване», знаходять значення різниці. |
10. | Заповни таблицю за зразком | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Учні закріплюють уміння знаходити значення виразів на віднімання. |
11. | Сума і різниця | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Учні закріплюють поняття «сума», «різниця». Складають і записують вирази на додавання і вднмання з поданих чмсел. |
12. | Вираз з трьох чисел (сума і різниця) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Учні закріплюють уміння розв'язувати приклади в кілька дій на додавання і віднімання. |
13. | Рівність з трьох чисел (різниця) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Учні закріплюють уміння розв'язувати приклади на віднімання в кілька дій. |
14. | Мінус або плюс? | 3 вид - аналіз | важке | 2Б. | Аналізуючи відповідь і числа, з яких утворено приклад учні вставляють знак плюс чи мінус. |
15. | Пропущене число | 2 вид - інтерпретація | важке | 3Б. | Учні закріплюють назви компонентів дії віднімання, вставляють пропущене число і визначають його назву. |
16. | Магічний квадрат | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Учні заповнюють магічний квадрат так, щоб сума по горизонталі і вертикалі дорівнювала певному числу, розвивають логічне мислення та обчислювальні наички в межах 10. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Компоненти дії віднімання. Віднімання в межах 10» | 00:30:00 | середнє | 28Б. | Узагальнення знань з теми «Компоненти дії віднімання. Взаємозв’язок додавання та віднімання. Віднімання в межах 10». |