Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Число і цифра 0 | Учні знайомляться з числом і цифрою0. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Скільки тварин і предметів? | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Учні закріплюють навички кількісної лічби предметів від 1 до 10, записують кількість предметів числами, відсутність предметів на малюнку записують цифрою 0. |
2. | Вибери рівність | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні закріплюють уміння записувати рівності за малюнком, вибирають рівність на віднімання рівних чисел в межах п'яти. |
3. | Знайди ключі | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Учні розвивають уміння розв'язувати приклади на віднімання в межах п'яти, закріплюються уміння віднімати приклади виду 3-3. |
4. | Порахуй цукерки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні закріплюють навички кількісної лічби, а також віднімання однакових чисел. |
5. | На яку квітку спуститься бджілка? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Учні закріплюють навички розв'язувати приклади на додавання і вднімання з нулем. |
6. | Порівняння двох чисел | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Учні закріплюють уміння порівнювати числа в межах десяти з нулем. |
7. | Число 0 | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Учні закріплюють уміння знаходити різницю двох однакових чисел, віднімати 0 від числа та додавати числа до нуля в межах 10. |
8. | Кіт-рибалка | 2 вид - інтерпретація | важке | 4Б. | Учні закріплюють віднімання круглих чисел та віднімання чисел в межах п'яти. |
9. | Сузір'я | 2 вид - інтерпретація | важке | 4Б. | Учні закріплюють навички додавання і віднімання з нулем, повторюють склад чисел 4 — 7. |
10. | Пропущене число | 2 вид - інтерпретація | важке | 3Б. | Задання на розвиток логічного мислення. Необхідно вставити в чарівний квадрат число - від 1 до 9. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Число і цифра 0. Одержуємо число нуль. Віднімаємо рівні числа» | 00:30:00 | середнє | 8Б. | Узагальнення знань з теми «Число і цифра 0. Одержуємо число нуль. Віднімаємо рівні числа». |