Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Лишайники Теоретична інформація про лиханики та особливості їх будоти та поширення.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Впізнай лишайник 1 вид - рецептивний легке 1Б. Вибрати зображення лишайника із переліку.
2. Лишайники — це ... 1 вид - рецептивний легке 1Б. Продовжити речення.
3. Частини речення 1 вид - рецептивний легке 4Б. Склади речення із його частин.
4. Назви лишайників 2 вид - інтерпретація легке 1Б. У цьому завданні потрібно уважно прочитати всі варіанти відповідей і вибрати лише той, що позначає назву лишайника.
5. Правдиве та неправдиве судження 1 вид - рецептивний середнє 2Б. Визначити, які твердження про місця росту лишайників є правдивим.
6. Що ти знаєш про склад лишайників? 3 вид - аналіз середнє 3Б. Визначити, які твердження про лишайники правдиві, а які — ні.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Пропущені літери Інший важке 3Б. Поміркувати, яких літер не вистачає та дописати.
2. Пропущене слово у твердженні Інший важке 3Б. Прочитати речення та вписати пропущене слово.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Плакат Інший важке 5Б. Створити плакат, який би показав, що лишайники є індикаторами чистого повітря.
2. Малюнок Інший важке 5Б. Намалювати лишайник та підписати його складники.
3. Казка Інший важке 5Б. Використати матеріали уроку та створити казкову історію про те як утворився лишайник.
4. Таблиця Інший важке 5Б. Створити таблицю, яка б показала різноманітність лишайників.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування №1 з теми «Лишайники: їх види, особливості будови та поширення» 01:00:00 середнє 11Б. Тренувальні тестові завдання.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Лишайники: їх види, особливості будови та поширення» 03:00:00 середнє 24Б. Тестування для повторення матеріалу вдома.
2. Діагностична робота з теми «Лишайники: їх види, особливості будови та поширення» 03:00:00 середнє 23Б. Тестування для перевірки знань.