Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Лишайники | Теоретична інформація про лиханики та особливості їх будоти та поширення. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Впізнай лишайник | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати зображення лишайника із переліку. |
| 2. | Лишайники — це ... | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Продовжити речення. |
| 3. | Частини речення | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Склади речення із його частин. |
| 4. | Назви лишайників | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | У цьому завданні потрібно уважно прочитати всі варіанти відповідей і вибрати лише той, що позначає назву лишайника. |
| 5. | Правдиве та неправдиве судження | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Визначити, які твердження про місця росту лишайників є правдивим. |
| 6. | Що ти знаєш про склад лишайників? | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Визначити, які твердження про лишайники правдиві, а які — ні. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Пропущені літери | Інший | важке | 3Б. | Поміркувати, яких літер не вистачає та дописати. |
| 2. | Пропущене слово у твердженні | Інший | важке | 3Б. | Прочитати речення та вписати пропущене слово. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Плакат | Інший | важке | 5Б. | Створити плакат, який би показав, що лишайники є індикаторами чистого повітря. |
| 2. | Малюнок | Інший | важке | 5Б. | Намалювати лишайник та підписати його складники. |
| 3. | Казка | Інший | важке | 5Б. | Використати матеріали уроку та створити казкову історію про те як утворився лишайник. |
| 4. | Таблиця | Інший | важке | 5Б. | Створити таблицю, яка б показала різноманітність лишайників. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування №1 з теми «Лишайники: їх види, особливості будови та поширення» | 01:00:00 | середнє | 11Б. | Тренувальні тестові завдання. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Лишайники: їх види, особливості будови та поширення» | 03:00:00 | середнє | 24Б. | Тестування для повторення матеріалу вдома. |
| 2. | Діагностична робота з теми «Лишайники: їх види, особливості будови та поширення» | 03:00:00 | середнє | 23Б. | Тестування для перевірки знань. |