Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Мохи: види та особливості поширення | Теоретична інформація про мохи та їх особливості як групи живих організмів. |
| 2. | Плауни: особливості будови, види та поширення | Теоретична інформація про плауни як групу живих організмів. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Правдиве та неправдиве судження | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Поміркуй, що спільного і що відмінного в особливостях будови і життя мохів та плаунів. |
| 2. | Частини речення | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Склади речення із його частин. |
| 3. | Мох чи плаун | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Пригадай назви мохів та плаунів. |
| 4. | Так чи Ні | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити чи правдиве твердження про значення мохів для природи і людини. |
| 5. | Анаграма | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Розшифрувати анаграму. Пригадати терміни з теми та назви мохів та плаунів. |
| 6. | Правильний варіант | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Вибрати правильне твердження про мохи. |
| 7. | Способи розмноження | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Визначити, які способи розмноження характерні для мохів та плаунів. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Назви понять | Інший | важке | 3Б. | Прочитай речення та вкажи поняття про яке у ньому йдеться. |
| 2. | Пропущене слово у твердженні | Інший | важке | 3Б. | Прочитати речення та вписати пропущене слово. |
| 3. | Що на фото? | Інший | важке | 2Б. | Визначити, який живий організм зображено на фото. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Малюнок | Інший | важке | 5Б. | Намалювати мох та плаун. Підписати їх складники будови. |
| 2. | Таблиця | Інший | важке | 5Б. | Скласти порівняльну таблицю про мохи та плауни. |
| 3. | Лист | Інший | важке | 5Б. | Використати матеріали уроку і написати творчий лист. |
| 4. | Колаж | Інший | важке | 5Б. | Використати матеріали уроку і створити колаж про мохи та плауни. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування №1 з теми «Плауни. Мохи» | 01:00:00 | середнє | 13Б. | Тренувальні тестові завдання. |
| 2. | Тренування №2 з теми «Плауни. Мохи» | 01:00:00 | середнє | 17Б. | Тренувальні тестові завдання. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Плауни. Мохи» | 03:00:00 | середнє | 25Б. | Тестування для повторення матеріалу вдома. |
| 2. | Діагностична робота з теми «Плауни. Мохи» | 03:00:00 | середнє | 28Б. | Тестування для перевірки знань. |