Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Коменсалізм. Конкуренція. Хижацтво | Теоретична інформація про коменсалізм, конкуренцію та партнерство між живими організмами. |
2. | Паразитизм. Паразити | Теоретична інформація про паразитизм як вид взаємодії між живими організмами. |
3. | Симбіоз. Мутуалізм. Партнерство | Теоретична інформація про позитивні форми взаємодії між живими організмами. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Активні та пасивні хижаки | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Поміркуй, чи твердження є правдивим. |
2. | Склади речення | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Склади речення із його частин. |
3. | Яка взаємодія існує? | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Особливості взаємодій між живими організмами. |
4. | Партнерство і коменсалізм | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити, які твердження правдиві. |
5. | Анаграма | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Розшифруй анаграму. |
6. | Яка форма взаємодії між живими істотами? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Визначити, яка взаємодія. |
7. | Що ти знаєш про паразитизм? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити чи правдиве твердження про паразитів та паразитизм. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тип паразита → приклад | Інший | важке | 4Б. | З'єднай пари "тип — приклад". |
2. | Партнерство чи паразитизм? | Інший | середнє | 2Б. | Склади пари за відповідністю. |
3. | Квартиранство чи нахлібництво? | Інший | важке | 4Б. | Перетягни картинки у відповідні місця та перевір свої знання про види коменсалізму. |
4. | Назви понять | Інший | важке | 3Б. | Прочитай речення та вкажи поняття про яке у ньому йдеться. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Мапа думок | Інший | важке | 5Б. | Розуміння теми та взаємозв'язків у ній. |
2. | Взаємодії, де є особина, що зазнає шкоди | Інший | важке | 5Б. | Поміркувати та дати розгорнуту відповідь на запитання. |
3. | Взаємодія без шкоди | Інший | важке | 5Б. | Поміркувати та дати розгорнуту відповідь на запитання. |
4. | Взаємозв'язки людини з іншими живими організмами | Інший | важке | 5Б. | Навести приклади взаємозв'язків людини з іншими живими організмами. Назвати ці взаємодії. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми "Взаємозв’язки між живими організмами" | 01:00:00 | середнє | 16Б. | Тренувальні тестові завдання. |
2. | Тренування №2 з теми "Взаємозв’язки між живими організмами" | 01:00:00 | середнє | 19Б. | Тренувальні тестові завдання. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми "Взаємозв’язки між живими організмами" | 03:00:00 | середнє | 26Б. | Тестування для повторення матеріалу вдома. |
2. | Діагностична робота з теми "Взаємозв’язки між живими організмами" | 03:00:00 | середнє | 28Б. | Тестування для перевірки знань. |