Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Односкладні речення | Формування мовних компетентностей із теми «Порядок слів у реченні. Односкладні й неповні речення». |
| 2. | Неповні речення. Порядок слів у реченні | Формування мовних компетентностей із теми «Порядок слів у реченні. Односкладні й неповні речення». |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Вибери односкладне | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати односкладне речення. |
| 2. | Означено-особове речення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати означено-особові речення. |
| 3. | Узагальнено-особове речення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати узагальнено-особові речення. |
| 4. | Знайди неповне речення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати неповні речення. |
| 5. | Зайве речення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати називні речення, відрізняти їх від неповних. |
| 6. | Неповне речення з пропущеним підметом | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати неповне речення з пропущеним підметом. |
| 7. | Заповни пропуски | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого про неповне речення. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Прямий порядок слів у реченні | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати речення з інверсією. |
| 2. | Синтаксичний аналіз | Інший | важке | 8Б. | Уміння аналізувати односкладні й неповні речення. |
| 3. | Добери приклад | Інший | важке | 3Б. | Уміння визначати пунктограми, добирати приклади до кожного випадку вживання тире. |
| 4. | Відповідність | Інший | важке | 4Б. | Уміння визначати вид односкладного речення. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Безособове речення | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати безособові речення. |
| 2. | Неозначено-особове речення | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати неозначено-особові речення. |
| 3. | Неповне речення з пропущеним присудком | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати неповне речення з пропущеним присудком. |
| 4. | Непрямий порядок слів у реченні | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати речення з інверсією. |
| 5. | Склади речення | Інший | важке | 4Б. | Розвиток мовлення. Уміння складати односкладні й неповні речення. |
| 6. | Склади текст | Інший | важке | 12Б. | Практичне застосування знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Порядок слів у реченні. Односкладні й неповні речення». |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренувальні вправи з теми «Порядок слів у реченні. Односкладні й неповні речення» | 00:10:00 | середнє | 5Б. | Закріплення вивченого з теми «Порядок слів у реченні. Односкладні й неповні речення». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота № 1 з теми «Порядок слів у реченні. Односкладні й неповні речення» | 00:15:00 | середнє | 4Б. | Систематизація вивченого з теми «Порядок слів у реченні. Односкладні й неповні речення». |
| 2. | Домашня робота № 2 з теми «Порядок слів у реченні. Односкладні й неповні речення» | 00:15:00 | середнє | 14Б. | Систематизація вивченого з теми «Порядок слів у реченні. Односкладні й неповні речення». |
| 3. | Перевірна робота з теми «Порядок слів у реченні. Односкладні й неповні речення» | 00:25:00 | середнє | 14Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Порядок слів у реченні. Односкладні й неповні речення». |