Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис | 
|---|---|---|
| 1. | Усе про голосні й приголосні звуки | Формування знань, умінь і навичок із теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія». | 
| 2. | Фонетична транскрипція | Формування уміння записувати фонетичну транскрипцію, аналізувати звуковий склад слова. | 
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Теоретичні запитання до теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія» | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого теоретичного матеріалу з теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія». | 
| 2. | Скільки в слові складів? | 3 вид - аналіз | легке | 2Б. | Удосконалення вивченого про голосні звуки, розвиток уміння ділити слова на склади. | 
| 3. | Однакова кількість букв і звуків | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого про звуки мови і мовлення, розвиток уміння читати звуковий склад слова. | 
| 4. | Дешифрувальник | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Удосконалення уміння читати фонетичну транскрипцію, розрізняти звуки за твердістю-м'якістю. | 
| 5. | Один чи два звуки? | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Уміння розрізняти буквосполучення дж, дз, які передають звуки [дж], [дз], [дз'], і приголосні дж, дз на межі префікса і кореня. | 
| 6. | Правильні букви | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Повторення вивченого про правопис ненаголошених Е, И. | 
| 7. | Скільки голосних і приголосних? | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Удосконалення вивченого про голосні і приголосні звуки, розвиток уміння аналізувати слова за звуковим складом. | 
| 8. | Устав пропущені літери | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого про голосні звуки, повторення вивченого про правопис ненаголошених голосних. | 
| 9. | Скоромовки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Удосконалення вивченого про приголосні звуки, розвиток культури мовлення, дикції, артикуляційного апарата. | 
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Затранскрибуй слово | Інший | середнє | 2Б. | Уміння записувати слова фонетичною транскрипцією, визначати наголошені й ненаголошені голосні. | 
| 2. | Укажи наголошений голосний | Інший | середнє | 2Б. | Дотримання орфоепічних норм, удосконалення навичок визначати наголошені й ненаголошені голосні. | 
| 3. | Чи правильно поставлено наголос? | Інший | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого про наголошені й ненаголошені голосні, уміння користуватися словниками. | 
| 4. | Добери риму | Інший | важке | 1Б. | Удосконалення вивченого про звуки; виховання любові до поезії, до рідного слова. Ознайомлення з римами як із співзвуччям. Розвиток уміння добирати рими до слів. | 
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Колесо фортуни | Інший | середнє | 5Б. | Завдання розвиває уміння об'єднувати звуки в слова, розвиває асоціативне мислення, уяву, творчу фантазію. | 
| 2. | Звуки природи | Інший | середнє | 3Б. | Завдання спрямоване на розвиток уміння тонко відчувати природу, розвиток творчого потенціалу, любов до слова. | 
| 3. | Звуки-намистинки | Інший | середнє | 5Б. | Розвиток уміння складати звуки в слова, розвиток уяви, логічного мислення, удосконалення творчих навичок. | 
| 4. | Ланцюжок слів | Інший | середнє | 8Б. | Завдання спрямоване на розвиток пошукових навичок, збагачення словникового запасу, удосконалення знань про звуки мови. | 
| 5. | Пливе понад полями пісня... | Інший | важке | 5Б. | Розвиток творчого мислення, відчуття слова, уяви і фантазії; повторення вивченого про приголосні звуки. | 
| 6. | Візитівка | Інший | важке | 7Б. | Розвиток творчих здібностей на основі вивченого теоретичного матеріалу. | 
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренувальні вправи з теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія» | 00:10:00 | середнє | 10Б. | Закріплення й систематизація знань із теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія». | 
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія» | 00:15:00 | середнє | 22Б. | Узагальнення вивченого з теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія». | 
| 2. | Перевірна робота з теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія». | 
