Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Неповні речення | Формування мовних компетентностей із теми «Повні й неповні речення». |
| 2. | Особливості неповних і повних речень | Формування мовних компетентностей із теми «Повні й неповні речення». |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Знайди неповне речення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати неповні речення, відрізняти їх від повних. |
| 2. | Зайве речення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння аналізувати структуру речення, визначати, чим неповні речення відрізняються від повних. |
| 3. | Односкладне неповне | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати односкладне неповне речення. |
| 4. | Розклади речення | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Уміння визначати будову речень. |
| 5. | Розподільна робота | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Повторення вивченого про розділові знаки (тире) при однорідних членах речення, між підметом і присудком, у неповному реченні. |
| 6. | Вибери двоскладне речення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Повторення вивченого про неповне двоскладне речення. |
| 7. | Поміркуй! | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про неповне речення. |
| 8. | Неповне речення як частина складного | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння аналізувати складне речення, виокремлювати неповне речення як складову. |
| 9. | Тире в неповних реченнях | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння виявляти неповні речення. |
| 10. | Відповідь-цифра | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Закріплення вивченого про тире в неповному реченні. |
| 11. | Скомпонуй речення | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Повторення вивченого про різні види речень. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тире на місці пропущеного члена речення | Інший | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про розділові знаки в неповному реченні. |
| 2. | Вибери цифру | Інший | середнє | 3Б. | Завдання для закріплення вивченого про неповне речення. |
| 3. | Односкладне чи двоскладне неповне? | Інший | середнє | 2Б. | Уміння аналізувати будову речення, відрізняти односкладне від двоскладного неповного. |
| 4. | Відредагуй речення | Інший | середнє | 4Б. | Удосконалення вивченого про неповні речення. |
| 5. | Установи відповідність | Інший | важке | 3Б. | Закріплення вивченого про неповні речення. |
| 6. | Чи потрібно ставити тире? | Інший | важке | 2Б. | Удосконалення вивченого про розділові знаки в неповному реченні. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Повторимо теорію | Інший | середнє | 2Б. | Повторення теоретичних знань, отриманих під час вивчення теми «Повні й неповні речення». |
| 2. | Синтаксичний аналіз речення | Інший | важке | 7Б. | Уміння аналізувати речення. Удосконалення вивченого про повні й неповні речення. |
| 3. | Доповни речення | Інший | важке | 6Б. | Уміння складати неповне речення, що продовжувало б подане речення. Удосконалення вивченого з теми «Повні й неповні речення». |
| 4. | Склади діалог | Інший | важке | 7Б. | Уміння складати діалоги, використовуючи неповні ситуативні речення. |
| 5. | Придумай історію | Інший | важке | 7Б. | Уміння використовувати неповні речення у власних висловленнях. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренувальні вправи з теми «Повні й неповні речення» | 00:10:00 | середнє | 9Б. | Завдання для удосконалення знань, умінь і навичок із теми «Повні й неповні речення». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Повні й неповні речення» | 00:15:00 | середнє | 7Б. | Завдання для систематизації вивченого про неповні речення. |
| 2. | Перевірна робота з теми «Повні й неповні речення» | 00:20:00 | середнє | 18Б. | Завдання для перевірки знань, умінь і навичок із теми «Повні й неповні речення». |