Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Однорідні означення Формування мовних компетентностей з теми «Однорідні й неоднорідні означення».
2. Неоднорідні означення Формування мовних компетентностей з теми «Однорідні й неоднорідні означення».

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Вибери рядок з однорідними означеннями 3 вид - аналіз легке 1Б. Закріплення вивченого про однорідні й неоднорідні означення.
2. Речення з неоднорідними означеннями 3 вид - аналіз легке 1Б. Закріплення вивченого про неоднорідні означення.
3. Визнач вид означення 1 вид - рецептивний легке 4Б. Уміння визначати вид означення, ставити відповідні розділові знаки.
4. Поміркуй! 3 вид - аналіз середнє 2Б. Закріплення вивченого про розділові знаки при однорідних і неоднорідних означеннях.
5. Так чи ні? 3 вид - аналіз середнє 2Б. Закріплення вивченого про розділові знаки при однорідних і неоднорідних означеннях.
6. Вибери цифру 3 вид - аналіз середнє 2Б. Удосконалення пунктуаційних навичок, закріплення вивченого теоретичного матеріалу з теми «Однорідні й неоднорідні означення».
7. Зайве слово 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Уміння визначати слово, що не є однорідним означенням.
8. Логічні ланцюжки 3 вид - аналіз середнє 2Б. Уміння визначати види означень.
9. Вибіркова робота 3 вид - аналіз важке 3Б. Уміння визначати вид означень.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Поміркуй! Інший важке 3Б. Уміння визначати вид означень.
2. Два рядки Інший середнє 2Б. Уміння визначати однорідні й неоднорідні означення.
3. Постав у відповідну форму Інший середнє 2Б. Повторення вивченого про узгодження означень, удосконалення пунктуаційних навичок; застосування знань, отриманих при вивченні теми «Однорідні й неоднорідні означення».
4. Поезія — це завжди неповторність... Інший середнє 4Б. Удосконалення вивченого про однорідні означення; повторення теорії літератури. Уміння добирати епітети до слів.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Доповни речення неоднорідними означеннями Інший важке 6Б. Уміння доповнювати речення неоднорідними означеннями; удосконалення вивченого про НО.
2. Повторимо теорію! Інший середнє 2Б. Повторення, систематизація вивченого теоретичного матеріалу з теми «Однорідні й неоднорідні означення».
3. Цифра-відповідь Інший середнє 2Б. Удосконалення пунктуаційних навичок, закріплення вивченого про неоднорідні означення.
4. Пунктуаційна помилка (неоднорідні означення) Інший середнє 1Б. Удосконалення вивченої пунктограми при неоднорідних означеннях.
5. Доповни речення однорідними означеннями Інший важке 6Б. Уміння доповнювати речення однорідними означеннями; удосконалення вивченого про ОО.
6. Склади твір Інший важке 7Б. Уміння самостійно вводити в речення однорідні або неоднорідні означення, складати твір-опис, використовуючи просте ускладнене речення.
7. Добери означення Інший важке 1Б. Уміння добирати різні віди означень до іменників.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренувальні вправи з теми «Однорідні й неоднорідні означення» 00:10:00 середнє 8Б. Завдання для систематизації вивченого з теми «Однорідні й неоднорідні означення».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Однорідні й неоднорідні означення» 00:15:00 середнє 8Б. Завдання для закріплення вивченого з теми «Однорідні й неоднорідні означення».
2. Домашня робота з теми «Однорідні й неоднорідні означення» 00:20:00 середнє 9Б. Перевірка знань, отриманих при вивченні теми «Однорідні й неоднорідні означення».