Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Про однорідні обставини | Формування мовних компетентностей про однорідні обставини. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Речення з обставинами | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати речення з однорідними обставинами. |
2. | Пунктуаційна помилка | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого з теми «Однорідні обставини». |
3. | Зайве слово | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати однорідні й неоднорідні обставини. |
4. | Обставина, що не входить до ряду однорідних | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати однорідні й неоднорідні обставини. |
5. | Обставини-інфінітиви | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати спосіб вираження обставин. |
6. | Однорідні обставини місця | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати однорідні обставини певного виду. |
7. | Однорідні обставини мети | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати однорідні обставини певного виду. |
8. | Однорідні обставини часу | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати однорідні обставини певного виду. |
9. | Вибіркова робота | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати однорідні обставини. |
10. | Неправильні речення | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Повторення вивченого про вживання сполучників при ОЧР. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Добери обставини | Інший | середнє | 2Б. | Уміння добирати однорідні обставини. |
2. | Логічні ланцюжки | Інший | важке | 3Б. | Повторення вивченого про однорідні члени речення. |
3. | Поміркуй! | Інший | середнє | 2Б. | Повторення вивченого про вживання сполучників при ОЧР. |
4. | Обставини-прислівники | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати спосіб вираження обставин. |
5. | Синтаксичний аналіз речення | Інший | важке | 7Б. | Уміння виконувати синтаксичний розбір речення, ускладненого однорідними членами. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Однорідні обставини способу дії | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати однорідні обставини певного виду. |
2. | Доповни речення | Інший | важке | 3Б. | Уміння самостійно доповнювати речення однорідними обставинами. |
3. | Початок речення | Інший | важке | 3Б. | Уміння самостійно доповнювати речення однорідними обставинами. |
4. | На стилі | Інший | важке | 3Б. | Уміння самостійно доповнювати речення однорідними обставинами. |
5. | Склади речення | Інший | важке | 3Б. | Уміння самостійно доповнювати речення однорідними обставинами. |
6. | Іменники з прийменниками | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати спосіб вираження обставин. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Однорідні обставини» | 00:10:00 | середнє | 4Б. | Завдання для удосконалення вивченого про однорідні обставини. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Однорідні обставини» | 00:15:00 | середнє | 5Б. | Систематизація вивченого про однорідні обставини. |
2. | Перевірна робота з теми «Однорідні обставини» | 00:15:00 | середнє | 15Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Однорідні обставини». |