Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис | 
|---|---|---|
| 1. | Загальне поняття про дієслово | Формування уявлень про дієслово, як частину мови. | 
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тік-так! | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у визначенні дієслів. | 
| 2. | Регулювальник | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Засвоєння теоретичних знань про дієсслова. | 
| 3. | Властива дія | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у впізнаванні дій, властивих предметам. | 
| 4. | Знайди дію | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Виділення дієслів у множині інших частин мови. | 
| 5. | Чарівна паличка | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння в утворенні похідних дієслів. | 
| 6. | Доповни речення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у доборі влучного дієслова у реченні. | 
| 7. | Хто що робить? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у доборі дієслів. | 
| 8. | Один & багато | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у впізнаванні числових форм дієслова. | 
| 9. | Встав дієслово | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у доборі доцільної часової форми дієслів. | 
| 10. | Де дієслово? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у знаходженні дієслів у тексті. | 
| 11. | Постав питання | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у постановці питань від іменника до дієслова. | 
| 12. | Знайди дієслова | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у виявленні дієслівних рядів. | 
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Речення | Інший | важке | 3Б. | Встановлення приналежності членів речення до частин мови. | 
| 2. | Розумні совенята | Інший | важке | 3Б. | Вправляння у визначенні запитань до дієслів. | 
| 3. | Фотограф | Інший | важке | 3Б. | Встановлення належностей слів до різних частин мови. | 
| 4. | Машина часу | Інший | важке | 3Б. | Вправляння у визначенні часових форм дієслова. | 
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Текст | Інший | важке | 4Б. | Вправляння у списуванні тексту з граматичним завданням. | 
| 2. | Кмітливі перетворення | Інший | важке | 4Б. | Перетворення дієслів за зміною питання. | 
| 3. | Ввімкни уяву | Інший | важке | 4Б. | Вправляння у творенні дієслів та складанні речень з ними. | 
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Загальне поняття про дієслово» | 00:30:00 | важке | 19Б. | Узагальнення знань з теми «Загальне поняття про дієслово». | 
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Загальне поняття про дієслово» | 00:30:00 | важке | 18Б. | Систематизація вивченого з теми «Загальне поняття про дієслово». | 
| 2. | Перевірочна робота з теми «Загальне поняття про дієслово» | 00:35:00 | важке | 27Б. | Контроль знань з теми «Загальне поняття про дієслово». |