Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Поняття про речення | Формування поняття про речення, як мовну одиницю. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Так чи ні | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Розпізнавання речень. |
| 2. | Почни речення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у доборі початкових літер речення. |
| 3. | Конструктор речень | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у логічному розташуванні слів у реченні. |
| 4. | Укажи професію | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Добір зображення, що є логічним початком речення. |
| 5. | Клякса-витівниця | 2 вид - інтерпретація | легке | 1,5Б. | Вилучення зайвого слова зі складу речення. |
| 6. | Схема речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Добір речення відповідно до схеми. |
| 7. | Словотвір | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння в узгодженні слів у реченні. |
| 8. | Головні члени | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначення головних слів у реченні. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Грайливий вітерець | Інший | середнє | 2Б. | Визначення кількості членів речення. |
| 2. | Допомога Олівцю | Інший | важке | 3Б. | Визначення головних та другорядних слів у реченні. |
| 3. | Навчи прибульця | Інший | важке | 3Б. | Утворення логічно завершених завершень. |
| 4. | Склади прислів'я | Інший | важке | 3Б. | Вправляння у складанні прислів'їв. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Доповни речення | Інший | важке | 3Б. | Розширення наявного речення другорядними членами. |
| 2. | Межа речень | Інший | важке | 4Б. | Встановлення межі речень у тексті. |
| 3. | Склади речення | Інший | важке | 4Б. | Вправляння у створенні логічно пов'язаних речень. |
| 4. | Схема речення | Інший | важке | 4Б. | Вправляння у складанні речень за схемою. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Поняття про речення» | 00:30:00 | середнє | 19Б. | Систематизація набутих знань з теми «Поняття про речення». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Поняття про речення» | 00:30:00 | середнє | 20Б. | Закріплення вивченого з теми «Поняття про речення». |
| 2. | Перевірочна робота з теми «Поняття про речення» | 00:35:00 | важке | 29Б. | Контроль за рівнем володіння знань з теми «Поняття про речення». |