Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис | 
|---|---|---|
| 1. | Корінь слова | Дати уявлення про корінь слова, спорідненні слова. | 
| 2. | Визначення кореня слова. Спільнокореневі слова | Познайомити з алгоритмом визначанне кореня слова та способом підбору спільнокореневих слів. | 
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тести | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Виявити рівень знань з теми «Корінь слова». | 
| 2. | Знайди «зайве» слово | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати спільнокореневі слова. | 
| 3. | Визнач корінь | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння знаходити спільну частину у споріднених словах та позначати корінь. | 
| 4. | Утвори словосполучення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння підбирати спільнокореневі слова та визначати в них корінь. | 
| 5. | Вибірковий диктант | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати спільнокореневі слова та знаходити корінь слова. | 
| 6. | Підбери споріднені слова | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння підбирати споріднені слова. | 
| 7. | Утвори ряд споріднених слів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння підбирати споріднені слова та визначати в них корінь. | 
| 8. | Групи спільнокореневих слів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння підбирати спільнокореневі слова та позначати в них корінь. | 
| 9. | Вибери споріднені слова | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння розрізняти спорідненні слова, синоніми та форми одного слова. | 
| 10. | Укажи споріднене слово | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Формувати вміння розрізняти слова з омонімічними коренями. | 
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Укажи групу | Інший | важке | 2Б. | Формувати вміння розрізняти споріднені слова, синоніми та форми одного слова. | 
| 2. | Утвори групи слів | Інший | важке | 2Б. | Формувати вміння розрізняти спільнокореневі задачі з омонімічними коренями | 
| 3. | Гра «Так чи ні» | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння розрізняти споріднені слова, синоніми та форми одного слова. | 
| 4. | Згрупуй слова | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння розрізняти споріднені слова, синоніми та форми слова. | 
| 5. | Познач «зайве» слово | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння розрізняти слова з омонімічними коренями. | 
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Піддбери слова | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння підбирати споріднені слова, відрізняти їх від синонімів або форм слова. | 
| 2. | Склади текст | Інший | важке | 2Б. | Формувати вміння підбирати спільнокореневі слова, розвивати мовлення. | 
| 3. | Віднови текст | Інший | важке | 1Б. | Формувати вміння підбирати споріднені слова, розвивати мовлення. | 
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Корінь слова» | 00:11:00 | середнє | 10Б. | Формувати вміння підбирати спільнокореневі слова, відрізняти їх від синонімів та форм слова. Вчити виділяти корінь слова. | 
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Корінь слова» | 00:17:00 | середнє | 12Б. | Формувати вміння підбирати споріднені слова та визначати в них корінь. Вчити розрізняти споріднені слова, синоніми та форми слова. | 
| 2. | Перевірна робота з теми «Корінь слова» | 00:23:00 | середнє | 12Б. | Перевірити рівень знань з теми «Корінь слова». |