Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Що таке «культура поведінки»? | Формування поняття «культурна людина». |
| 2. | Співжиття | Повторення основних засад співжиття. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Гарна порада | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення якостей, корисних для побудови стосунків з оточуючими. |
| 2. | Забуте правило | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення поведінки, що не відповідає культурним нормам. |
| 3. | Визнач поведінку | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення культурної та некультурної поведінки. |
| 4. | Довкола у школі | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Дослідження твого шкільного оточення. |
| 5. | Встав слово | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у доборі доцільних слів ввічливості. |
| 6. | Зайве слово | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Впізнавання та вилучення зайвих слів з-поміж ввічливих. |
| 7. | Хай панують серед друзів... | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначення якостей, необхідних для дружніх стосунків. |
| 8. | Культурна малеча | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Дослідження ситуативної поведінки дітей, її відповідності нормам поведінки. |
| 9. | Сходинки успіху | 3 вид - аналіз | важке | 0Б. | Самооцінка власної роботи. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Казкове звертання | Інший | середнє | 2Б. | Вправляння у доборі влучного малюнка-звертання. |
| 2. | Загублене слово | Інший | важке | 3Б. | Дослідження прислів'їв про людські чесноти. |
| 3. | Емоційна відповідність | Інший | важке | 3Б. | Вправляння у впізнаванні емоцій, що передані мімікою. |
| 4. | Добрі стосунки | Інший | важке | 3Б. | Визначення правил поведінки у колективі. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Невідкладна допомога | Інший | легке | 1Б. | Вправляння у впізнаванні слів ввічливості. |
| 2. | Упізнай жест | Інший | середнє | 2Б. | Вправляння у впізнаванні значення жестів. |
| 3. | Геть від друзів! | Інший | середнє | 2Б. | Визначення якостей, шкідливих для дружніх стосунків. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування №1 з теми «Поведінка, співпраця та співжиття. Мої друзі» | 00:15:00 | середнє | 10Б. | Узагальнення вивченого з теми «Поведінка, співпраця та співжиття. Мої друзі». |
| 2. | Тренування №2 з теми «Поведінка, співпраця та співжиття. Мої друзі» | 00:20:00 | важке | 15Б. | Засвоєння знань з теми «Поведінка, співпраця та співжиття. Мої друзі». |