Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Твоя гігієна | Теоретичний матеріал про гігієнічні процедури, догляд за здоров'ям. |
| 2. | Догляд за зубами | Теоретичний матеріал про гігієнічні процедури, догляд за зубами. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Здорові дітки | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | За зовнішніми ознаками визначити здорових/хворих дітей. |
| 2. | Слідкуємо за чистотою приміщення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати предмети для прибирання приміщення. |
| 3. | Засоби особистої гігієни | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати засоби особистої гігієни. |
| 4. | Гігієнічні процедури | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити щоденні гігієнічні процедури. |
| 5. | Правильні схеми | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вказати правильну схему чищення зубів. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Чистимо зуби правильно! | Інший | важке | 3Б. | Визначити правильні та неправильні поради щодо чищення зубів. |
| 2. | Бережемо зуби | Інший | важке | 3Б. | Розподілити продукти, які шкодять/корисні для зубів. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Сильний організм | Інший | легке | 1Б. | Вибрати ознаки сильного здорового організму. |
| 2. | Слідкуємо за гігієною | Інший | важке | 4Б. | Вибрати доречні поради, щодо правил особистої гігієни. |
| 3. | Миємо руки | Інший | важке | 3Б. | Скласти правила, у яких випадках потрібно мити руки. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування №1 з теми «Пізнання себе, своїх можливостей» | 00:15:00 | середнє | 7Б. | Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок із теми «Пізнання себе, своїх можливостей». |
| 2. | Тренування №2 з теми «Пізнання себе, своїх можливостей» | 00:15:00 | середнє | 6Б. | Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок із теми «Пізнання себе, своїх можливостей». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Пізнання себе, своїх можливостей» | 00:40:00 | середнє | 7Б. | Закріплення та відпрацювання теоретичних знань та практичних навичок із теми «Пізнання себе, своїх можливостей». |
| 2. | Діагностична робота з теми «Пізнання себе, своїх можливостей» | 00:35:00 | середнє | 11Б. | Діагностика теоретичних знань та практичних навичок із теми «Пізнання себе, своїх можливостей». |