Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Бережи свій рідний край | Теоретичні відомості про культуру України, збереження культури. |
| 2. | Культурні пам'ятки України | Теоретичні відомості культурні пам'ятки України. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Вибери фото | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибери фото, на якому зображена певна культурна пам'ятка України. |
| 2. | Доповни опис | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | За описом вкажи назву культурної пам'ятки України. |
| 3. | Доповни речення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Доповнити речення словами, яких не вистачає. |
| 4. | Культурна спадщина народу | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Вибрати варіанти, у яких описується культурна спадщина народу. |
| 5. | Успішний п'єдестал | 3 вид - аналіз | важке | 0Б. | Самооцінка власної роботи. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Назви культурну пам'ятку | Інший | середнє | 1Б. | За фотографією визначити назву культурної пам'ятки. |
| 2. | Відвідуємо музеї | Інший | середнє | 2Б. | Про що можна дізнатися відвідуючи музеї. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Культурні пам'ятки мого краю | Інший | важке | 3Б. | Розкажи, які культурні пам'ятки є у твоєму краї. |
| 2. | Я вважаю.. | Інший | важке | 3Б. | Яку Українську пам'ятку на твою думку варто додати до цього списку, чому? |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Турбота кожного про оточення, про довкілля, про історичну та культурну спадщину» | 00:30:00 | середнє | 8Б. | Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок із теми «Турбота кожного про оточення, про довкілля, про історичну та культурну спадщину. Пам’ятки твого краю». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Турбота кожного про оточення, про довкілля, про історичну спадщину» | 00:55:00 | середнє | 11Б. | Закріплення та відпрацювання теоретичних знань та практичних навичок із теми «Турбота кожного про оточення, про довкілля, про історичну та культурну спадщину». |
| 2. | Діагностична робота з теми «Турбота кожного про оточення, про довкілля, про історичну спадщину» | 00:45:00 | важке | 11Б. | Діагностика теоретичних знань та практичних навичок із теми «Турбота кожного про оточення, про довкілля, про історичну спадщину». |