Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Безпека і небезпека біля водойм Дізнатися, які небезпеки можуть очікувати людину біля водойм та на воді.
2. Правила поведінки на воді Дізнатися, що заборонено робити на воді.
3. Як діяти у разі небезпеки на воді Дізнатися, що потрібно робити якщо стався тепловий удар, судома, або небезпечна течія.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Поведінка на воді 1 вид - рецептивний легке 1Б. Визначити, яка поведінка на воді є правильною та безпечною.
2. Склади речення-пазл 1 вид - рецептивний легке 4Б. Склади речення із його частин і повтори інформацію про поведінку на воді.
3. Рятувальник / рятувальниця — це ... 1 вид - рецептивний легке 1Б. Продовжити речення.
4. Небезпечні течії 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вчимося помічати небезпечні течії у водоймах. У цьому завданні ти побачиш список ознак / характеристик небепечних течій. Твоє завдання — обрати ті, які є правдивими і допоможуть тобі помітити небезпеку на воді ще з берега.
5. Причина → наслідок 3 вид - аналіз середнє 3Б. З'єднай пари "причина — наслідок". Зрозумій, до чого може призвести порушення правил поведінки біля водом та на воді.
6. Яка поведінка безпечна? 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Прочитай приклади тез. Познач відповідними знаками ті, що є правильними і ті, які є помилковими щодо відпочинку біля водойм.
7. Безпечне плавання і порятунок 3 вид - аналіз важке 3Б. У кожному наборі варіантів є лише один, що називає правдиву інформацію про плавання. Твоє завдання — знайти те, що є правильним і не підходить до решти в ряду.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Тепловий або сонячний удар Інший важке 3Б. Прочитай приклади поведінки. Вибери ті, що розкривають питання.
2. Поведінка, що загрожує чи береже? Інший важке 3Б. Розглянь ситуацію. Визнач, чи правильно поводиться герой / героїня. Поміркуй чи варто дотримуватися правил безпеки?

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Три питання Інший важке 5Б. Пригадати правила безпечної поведінки біля води та на прибережних територіях.
2. Що НЕ можна робити? Інший важке 5Б. У творчій формі відобрази що категорично НЕ можна робити на воді або біля неї.
3. Історія Інший важке 5Б. Перевірити отриманні знання про безпечну поведінку на воді у форматі історії.
4. Мапа думок Інший важке 5Б. Візуалізуй поняття «Безпека на воді» за допомогою мапи думок.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Купання і допомога на воді» 00:20:00 середнє 14Б. Набір тренувальних вправ з теми «Поводження під час обстрілів».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «СКупання і допомога на воді» 03:00:00 середнє 28Б. Набір вправ з теми «Поводження під час обстрілів» для домашньої роботи.
2. Діагностична робота з теми «Купання і допомога на воді» 03:00:00 середнє 29Б. Набір вправ з теми «Поводження під час обстрілів» для діагностичної роботи.