Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис |
|---|---|---|
| 1. | Булінг. Ознаки булінгу | Дізнатися, що таке булінг та які його ознаки. Поміркувати над власними ставленями до інших та як інші ставляться до тебе. |
| 2. | Види булінгу. Як відрізнити булінг від конфлікту | Дізнатися, які існуєть види булінгу та як відрізнити булінг від конфлікту. |
| 3. | Як реагувати на булінг. Захист від булінгу | Дізнатися, як правильно реагувати на булінг. Визначити куди і до кого можна звертатися за допомогою, якщо ти став / стала жертвою булінгу або свідком. |
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Види булінгу | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | У цьому завданні потрібно уважно прочитати всі варіанти відповідей і вибрати лише той, що вказує на вид булінгу. |
| 2. | Булінг — це ... | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Продовжити речення. |
| 3. | Конфлікт і булінг. В чому різниця? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Прочитай варіанти тверджень про конфлікт та булінг. Познач відповідними знаками ті, що є правдивими і ті, які відображають хибну логіку. |
| 4. | Правильно / неправильно | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | У цьому завданні ти перевіриш свої знання про поведінку щодо реакції на булінг. Правильний вибір допоможе краще зрозуміти, як діяти у різних ситуаціях. |
| 5. | Ознаки булінгу | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити, що є ознаками булінгу. Поміркувати, що відрізняє булінг від сварки чи конфлікту. |
| 6. | Яку роль описує ситуація? | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Визначити сторону булінгу. |
| 7. | Вид булінгу → характеристика | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | З'єднай пари "вид булінгу— характеристика". Поміркуй над тим, як кожен вид булінгу впливає на жертву. |
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Як діяти, якщо бачиш булінг? | Інший | важке | 2Б. | У цьому завданні ти пригадаєш як краще діяти піл час булінгу. Вибирай ті варіанти відповідей, які допоможуть тобі діяти правильно, якщо ти став / стала жертвою чи свідком булінгу. |
| 2. | Що ти знаєш про булінг? | Інший | важке | 1Б. | Визначити чи правильно описує булінг наведене твердження. |
| 3. | Доповни речення | Інший | важке | 3Б. | Доповнити речення словами, яких не вистачає. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Кодекс доброзичливого класу | Інший | важке | 5Б. | Створити перелік правил, дотримання яких сприятиме покращенню комунікації та атмосфери в класі. Обміркувати, яка поведінка може призводити до булінгу. |
| 2. | Комікс | Інший | важке | 5Б. | Перевірити отримані знання про протидію булінгу та побудові етичних та гармонійних стосунків з людьми. Створити комікс про протидію булінгу. |
| 3. | Плакат | Інший | важке | 5Б. | Візуалізуй відповідь на питання «Як протидіяти булінгу?». |
| 4. | Цифровий щит | Інший | важке | 5Б. | Поміркувати про цифровий захист від булінгу. Визначити, які дії можуть в цьому допомогти. |
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Булінг і кібербулінг: як протидіяти» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Набір тренувальних вправ з теми «Поводження під час обстрілів». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Булінг і кібербулінг: як протидіяти» | 03:00:00 | середнє | 33Б. | Набір вправ з теми «Поводження під час обстрілів» для домашньої роботи. |
| 2. | Діагностична робота з теми «Булінг і кібербулінг: як протидіяти» | 03:00:00 | середнє | 24Б. | Набір вправ з теми «Поводження під час обстрілів» для діагностичної роботи. |