Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Забиття, розтягнення, вивихи | Дізнатися, що таке долікарська допомога та як її надавати при забиттях, розтягненнях та вивихах. Розвивати вміння надавати першу допомогу та формувати цінністе ставлення до життя та здоров'я. |
2. | Кровотечі. Види кровотеч | Дізнатися, що таке кровотечі, які вони бувають. Розвивати вміння розрізняти капіляні, венозні та артеріальні кровотечі та надавати домедичну допомогу при кожній із них. |
3. | Переломи | Дізнатися, що таке переломи та які вони бувають. Розвивати вміння розрізняти відкриті та закриті переломи, а також розуміти, як надавати першу допомогу при таких травмах. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Збери речення | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Зібрати речення з частин. |
2. | Чого не існує? | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Вибери, яких травм не існує. |
3. | Як діяти при кровотечах? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | У цьому завданні навчимося анаізувати різні кровотечі та надавати правильну домедичну допомогу при кожній із них. |
4. | Хибні твердження | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Перевірка засвоєння знань, хибні твердження. |
5. | Чим відрізняється закритий перелом від відкритого? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Перевірка засвоєння знань про види переломів. Тести. |
6. | Анаграма | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Розшифруй анаграму. |
7. | Тип травми | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | За ситуацією визначити тип травми. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визнач тип кровотечі | Інший | важке | 3Б. | Аналіз ситуацій та їх розподіл за класифікацією. |
2. | Твої дії? | Інший | важке | 5Б. | Визначити, як діяти, якщо поруч немає дорослих, а хтось травмувався. |
3. | Чи правильна допомога? | Інший | важке | 3Б. | Аналіз ситуації. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Як відрізнити відкритий та закритий перелом? | Інший | важке | 5Б. | У цьому завданні учні розмірковують на тим, як відрізнити різні типи переломів і чи впливає тип перелому на алгорит надання домедичної допомоги. Завдання розвиває вмінн аналізувати та оцінювати ситуації та діяти задля збереження життя і здоров'я свого або інших. |
2. | Діаграма Венна | Інший | важке | 5Б. | Діти повинні порівняти відомості про два типи кровотеч: записати відмінні риси у великих колах і спільні у центральному. Завдання розвиває критичне мислення та навички аналізу, допомагає зрозуміти важливість розрізняти ці поняття для збереження життя і здоров'я. |
3. | Алгоритми дій | Інший | важке | 6Б. | Завдання перевіряє розуміння механізмів та принципів надання домедичної допомоги. Учні та учениці повинні обґрунтувати свої відповіді, аналізуючи вивчене та свій життєвий досвід. |
4. | Проблемне питання | Інший | важке | 5Б. | Завдання включає проблемне питання про розуміння основ домедичної допомоги. Учні та учениці повинні обґрунтувати свої відповіді, аналізуючи різні фактори і використовуючи знання з теми. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Перша допомога при травмах» | 01:00:00 | середнє | 20Б. | Набір тренувальних вправ з теми «Цінність життя і здоров’я. Складники здоров’я». |
2. | Тренування з теми «Перша допомога при травмах» | 01:00:00 | середнє | 11Б. | Набір тренувальних вправ з теми «Цінність життя і здоров’я. Складники здоров’я». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Перша допомога при травмах» | 00:20:00 | середнє | 26Б. | Набір вправ з теми «Цінність життя і здоров’я. Складники здоров’я» для домашньої роботи. |
2. | Діагностична робота з теми «Перша допомога при травмах» | 00:20:00 | середнє | 25Б. | Набір вправ з теми «Цінність життя і здоров’я. Складники здоров’я» для діагностичної роботи. |