Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Забиття, розтягнення, вивихи Дізнатися, що таке долікарська допомога та як її надавати при забиттях, розтягненнях та вивихах. Розвивати вміння надавати першу допомогу та формувати цінністе ставлення до життя та здоров'я.
2. Кровотечі. Види кровотеч Дізнатися, що таке кровотечі, які вони бувають. Розвивати вміння розрізняти капіляні, венозні та артеріальні кровотечі та надавати домедичну допомогу при кожній із них.
3. Переломи Дізнатися, що таке переломи та які вони бувають. Розвивати вміння розрізняти відкриті та закриті переломи, а також розуміти, як надавати першу допомогу при таких травмах.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Збери речення 1 вид - рецептивний легке 4Б. Зібрати речення з частин.
2. Чого не існує? 1 вид - рецептивний легке 2Б. Вибери, яких травм не існує.
3. Як діяти при кровотечах? 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. У цьому завданні навчимося анаізувати різні кровотечі та надавати правильну домедичну допомогу при кожній із них.
4. Хибні твердження 3 вид - аналіз середнє 2Б. Перевірка засвоєння знань, хибні твердження.
5. Чим відрізняється закритий перелом від відкритого? 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Перевірка засвоєння знань про види переломів. Тести.
6. Анаграма 1 вид - рецептивний середнє 2Б. Розшифруй анаграму.
7. Тип травми 3 вид - аналіз важке 3Б. За ситуацією визначити тип травми.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Визнач тип кровотечі Інший важке 3Б. Аналіз ситуацій та їх розподіл за класифікацією.
2. Твої дії? Інший важке 5Б. Визначити, як діяти, якщо поруч немає дорослих, а хтось травмувався.
3. Чи правильна допомога? Інший важке 3Б. Аналіз ситуації.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Як відрізнити відкритий та закритий перелом? Інший важке 5Б. У цьому завданні учні розмірковують на тим, як відрізнити різні типи переломів і чи впливає тип перелому на алгорит надання домедичної допомоги. Завдання розвиває вмінн аналізувати та оцінювати ситуації та діяти задля збереження життя і здоров'я свого або інших.
2. Діаграма Венна Інший важке 5Б. Діти повинні порівняти відомості про два типи кровотеч: записати відмінні риси у великих колах і спільні у центральному. Завдання розвиває критичне мислення та навички аналізу, допомагає зрозуміти важливість розрізняти ці поняття для збереження життя і здоров'я.
3. Алгоритми дій Інший важке 6Б. Завдання перевіряє розуміння механізмів та принципів надання домедичної допомоги. Учні та учениці повинні обґрунтувати свої відповіді, аналізуючи вивчене та свій життєвий досвід.
4. Проблемне питання Інший важке 5Б. Завдання включає проблемне питання про розуміння основ домедичної допомоги. Учні та учениці повинні обґрунтувати свої відповіді, аналізуючи різні фактори і використовуючи знання з теми.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Перша допомога при травмах» 01:00:00 середнє 20Б. Набір тренувальних вправ з теми «Цінність життя і здоров’я. Складники здоров’я».
2. Тренування з теми «Перша допомога при травмах» 01:00:00 середнє 11Б. Набір тренувальних вправ з теми «Цінність життя і здоров’я. Складники здоров’я».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Перша допомога при травмах» 00:20:00 середнє 26Б. Набір вправ з теми «Цінність життя і здоров’я. Складники здоров’я» для домашньої роботи.
2. Діагностична робота з теми «Перша допомога при травмах» 00:20:00 середнє 25Б. Набір вправ з теми «Цінність життя і здоров’я. Складники здоров’я» для діагностичної роботи.