Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Яке освітнє середовище є безпечним? Дізнатися, що таке безпечне освітнє середовище, які його ознаки та характеристики.
2. Вимоги до безпечного освітнього простору Дізнатися, які вимоги до безпечного освітнього простору і хто має забезпечувати їх дотримання.
3. Що ти можеш зробити для комфортного освітнього простору? Дізнатися, як ти можеш дбати про забезпечення та збереження безпечного освітнього простору.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Ознака безпечного освітнього простору 1 вид - рецептивний легке 1Б. Визначити, що характеризує безпечний освітній простір.
2. Безпечний освітній простір ... 1 вид - рецептивний легке 1Б. Продовжити речення.
3. Склади речення-пазл 1 вид - рецептивний легке 4Б. Склади речення із його частин і повтори інформацію про Конвенцію ООН про права дитини.
4. Комфортне перебування та навчання в закладі освіти 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Розподіляти запропоновані фактори на дві групи — перебування та навчання в закладі освіти. Допомогти зрозуміти різницю між цими двома категоріями та їх важливість.
5. Ознаки безпечного освітнього середовища 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Визначити, які тези відображають ознаки безпечного освітнього простору.
6. Що ти знаєш про безпечний освітній заклад? 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Позначити знаком «плюс» правииві тези, а знаком «мінус» — неправдиві.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Компонент → характеристика Інший середнє 3Б. З'єднай пари "компонент — характеристика". Поміркуй над тим, чи безпечний освітній простір у твоєму навчальному закладі.
2. Твоє робоче місце Інший важке 3Б. У кожному наборі варіантів є лише один, що називає правдиву інформацію про робоче місце. Твоє завдання — знайти те, що є правильним і не підходить до решти в ряду.
3. Так чи Ні? Інший важке 3Б. Визначити чи правдива теза про освітній простір.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Три запитання Інший важке 5Б. Пригадати особливості безпечного закладу освіти. Поміркувати над його характеристиками.
2. Школа як безпечний простір Інший важке 5Б. Описати у будь-якому стилі та будь-ким способом як ти уявляєш школу в якій дотримуються всіх вимог до безпечного освітнього простору.
3. Норми і вимоги до облаштування навчального закладу Інший важке 5Б. Перевірити отриманні знання про облаштування навчального закладу.
4. Мапа думок Інший важке 5Б. Візуалізуй поняття «Комфортне освітнє середовище» за допомогою мапи думок.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування №1 з теми «Безпечне освітнє середовище» 00:20:00 середнє 14Б. Набір тренувальних вправ з теми «Поводження під час обстрілів».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Безпечне освітнє середовище» 03:00:00 середнє 24Б. Набір вправ з теми «Поводження під час обстрілів» для домашньої роботи.
2. Діагностична робота з теми «Безпечне освітнє середовище» 03:00:00 середнє 24Б. Набір вправ з теми «Поводження під час обстрілів» для діагностичної роботи.