Методична рекомендація:
Теорія
| Номер | Назва | Опис | 
|---|---|---|
| 1. | Сон і продуктивність | Дізнатися, як сон впливає на продуктивність. | 
| 2. | Планування часу | Дізнатися, як планувати свій час та використовувати навички таймменеджменту. | 
Завдання
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Склади речення-пазл | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Склади речення із його частин і повтори інформацію про сон та продуктивність. | 
| 2. | Тайм-менеджмент — це ... | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Продовжити речення. | 
| 3. | Пік продуктивності | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити час на який припадає пік продуктивності протягом доби. | 
| 4. | Правила здорового сну | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Позначити правильні тези як позитивні (знаком «плюс»), а помилкові, як негативні (знаком «мінус»). | 
| 5. | Що корисно? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | У цьому завданні ти пригадаєш та закріпиш знання про здоровий сон та його вплив на організм. | 
| 6. | Що відображає фото? | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Визначити компонент успіху за зображенням. | 
| 7. | Доповни речення | 2 вид - інтерпретація | важке | 2Б. | Доповнити речення словами, яких не вистачає. | 
Додаткові завдання (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тестові завдання | Інший | важке | 3Б. | Обрати правильні варіанти відповідей на питання про навички керування часом та досягнення успіху. | 
| 2. | Хороший чи поганий вплив? | Інший | важке | 3Б. | Прочитай приклади тез. Познач відповідними знаками ті, що є правильними і ті, які є помилковими щодо тайм-менеджменту та досягнення успіху. | 
| 3. | Корисна чи некорисна поведінка? | Інший | важке | 3Б. | Розглянь ситуацію. Визнач, чи правильно поводяться герої. Поміркуй чи варто дотримуватися певних правил для досягнення успіхів у навчанні? | 
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
| Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Чеклист | Інший | важке | 5Б. | Потренуватися складати перелік справ на тиждень і вчитися дотримуватися його. | 
| 2. | Гра «Корисно / шкідливо» | Інший | важке | 5Б. | Створити гру, щоб закріпити вивчену інформацію про якісний сон. | 
| 3. | Три запитання | Інший | важке | 5Б. | Пригадати особливості корисного та продуктивного розпорядку дня. Поміркувати над його характеристиками. | 
| 4. | Мапа думок | Інший | важке | 5Б. | Візуалізуй поняття «досягнення успіху» за допомогою мапи думок. | 
Тести
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Тренування з теми «Розпорядок дня та самодисципліна» | 00:20:00 | середнє | 15Б. | Набір тренувальних вправ з теми «Поводження під час обстрілів». | 
Перевірочні тести (приховані від учнів)
| Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Домашня робота з теми «Розпорядок дня та самодисципліна» | 03:00:00 | середнє | 24Б. | Набір вправ з теми «Поводження під час обстрілів» для домашньої роботи. | 
| 2. | Діагностична робота з теми «Розпорядок дня та самодисципліна» | 03:00:00 | середнє | 24Б. | Набір вправ з теми «Поводження під час обстрілів» для діагностичної роботи. |